Widać, że studio Entrada Interactive dość mocno pracuje nad ulepszeniem Miscreated, bo na serwery tego survivalu trafiła kolejna aktualizacja. Jeszcze kilka miesięcy temu nowości dodawane były co miesiąc lub i dłużej, a teraz co dwa tygodnie mamy coś nowego.
Tym razem twórcy Miscreated dodali do gry czołganie, wprowadzili parę zmian w skórkach i pojazdach, naprawili trochę błędów oraz wprowadzili kilka zmian.
W grze możliwe jest teraz czołganie (Z), które działa także na pochyłościach do 45 stopni oraz w ciasnych przestrzeniach. W trakcie wykonywania tej czynności można używać broni palnej, narzędzi, noży i granatów. Niektóre czynności takie jak celowanie, zmiana broni i emotki można wykonywać jedynie w pozycji leżącej bez ruchu.
W związku z tym, że prawie wszystkie przedmioty w grze mają punkty życia, kiedy jakiś przedmiot na ziemi, pojazd lub namiot zostaną postrzelone, to uszkodzeniu mogą ulec rzeczy znajdujące się w jego wnętrzu.
Prócz tego twórcy gry postanowili, że owo założone lub odradzające się postacie będą mieć w ekwipunku podstawową mapę.
W Miscreated pojawiły się także nowe skórki, z zmiana koloru pojazdu w lakierni podrożała z 10 na 20 monet. Twórcy zmniejszyli także ilość motocykli na mapie z 5 na 4, zwiększyli ilość półciężarówek z 1 na 2 oraz delikatnie zmniejszyli szybkość niektórych pojazdów.
Z innych zmian wartych wzmianki to zwiększona szansa na pojawienie granatów odłamkowych, maski przeciwgazowej i butli z tlenem, a także pojawienie się zestawów naprawczych dla materiałów, skóry i przedmiotów teflonowych.
Gracze przemierzający świat zobaczą teraz więcej pojawiających się stworzonek (chodzi o te mniejsze, jak wiewiórki, itd). Jeśli chodzi o mutantów to będą oni mieć losowe animacje, a niektórzy z nich będą także ubrani. Natomiast pająki, które pojawiły się w wyniku pewnej akcji graczy, jak na przykład przeszukiwanie przedmiotów, wpierw odbiegną, a dopiero po chwili wrócą by zaatakować.
I co sądzicie o tych zmianach i nowościach, które trafiły w tym tygodniu do Miscreated?