Od jakiegoś już czasu wiemy, że premiery europejskiej wersji BLESS nie mamy co spodziewać się wcześniej jak w 2017 roku – rzekłabym nawet, że w drugiej połowie 2017 roku, ale jest to moje zgadywanie.
Zgodnie z najnowszymi informacjami twórcy gry, koreańskie studio Neowiz, pracuje nad wprowadzeniem wielu usprawnień, a przede wszystkim polepszeniem wydajności gry oraz ulepszeniem systemu walki.
Trwają prace nad ulepszeniem wydajności gry szczególnie w walkach na dużą skalę takich jak rajd oraz oblężenie Castra. ulepszone zostaną także czasy ładowania trwałych elementów świata, tak aby tekstury i przeciwnicy ładowały się szybciej. Te zmiany powinny sprawić, że gra stanie się bardziej płynna.
Ulepszamy także system walki – na przykład system celowania. Poprawiona zostanie wrażliwość automatycznego celowanie oraz dodany zostanie system zablokowania celu, a to wszystko aby ulepszyć walkę. Interfejs związany z walką także zostanie ulepszony wprowadzając na przykład podział na elementy informujące o zadawanych obrażeniach oraz leczeniu. Zaplanowaliśmy także kilka innych usprawnień związanych z walką, o których poinformujemy w przyszłości.
Dodatkowo poprawimy także kilka innych aspektów, jak chociażby lepszy samouczek, interfejs czatu oraz ulepszenia w mapie świata.
No cóż, zostaje nam cierpliwie oczekiwać na moment, kiedy Aeria Games zdecyduje, że BLESS jest gotowe na premierę 😀