No to już niby wszystko wiemy co nadejdzie wraz z Gu52. Piszę „niby” bo tak naprawdę to z pewnością zobaczymy parę innych zmian, jak chociażby serca i szardy u summonerów. Ale o tym później…

Więc co zobaczymy w GU52? No więc już jakiś czas temu ogłoszone zostało, że będziemy mogli sami tworzyć książki. Z pewnością wspaniała zabawa dla tych wszystkich co lubią czytać Lore oraz bawić się w role-play’ing.

No i w końcu zobaczymy długo oczekiwane Kurns Tower!!

kurns-tower

Bellywhumpersi w końcu dokopali się do wnętrza tejże wieży, i ich oczom ukazał się przerażający widok. Niestety została opanowana przez potwory z Void. Do wyboru będziemy mieć instancję grupową Breaching the Void albo rajdową x 2. No to już widzę te tłoki w Fens…

Pamiętacie jeszcze gdzie są zony grupowe Maidens i Vaults w Jarstah Wastes? No więc między nimi znajdowały się trzecie drzwi, których nie można było otworzyć. Wraz z GU52 pojawi się tam nowa zona na grupę Emperor’s Athenaeum. Niestety nie wiadomo jeszcze jaką skalę trudności będą mieć te 2 zony grupowe, ale trafiają one na server testowy w przyszłym tygodniu więc wtedy będziemy mieć info.

Po za tym zobaczymy 80 nowych questów na level 80-ty porozrzucanych po zonach z dodatku RoK, co jest bardzo pocieszające gdyż mało się tam działo ostatnio 🙂

Z innych ważnych rzeczy, to oczywiście to że zmienią się nazwy spelli. Niestety ale jestem przeciwniczką tych zmian, no ale cóż… decyzja została już podjęta. Oczywiście scholar’si ( czyli sage, alchemicy i jubilerzy) będą musieli bardzo uważać w tej chwili jaki scroll krafcą i na który level. Zacznijmy od tego, że spelle:

  • apprentice IV zamienią się w Journeyman
  • adept III w Expert
  • Master 1 pozostanie Master’em
  • natomiast Master II będzie zwał się GrandMaster

Wiele klas do tej pory używało 1 spella szczególnie na niższych levelach, np. „Kick” dla wszystkich fighterów. W tej chwili każda klasa dostanie swoją własna linię i tak np. dla palladynów może się on nazywać „Gut kick”. Więc wraz z GU52 zobaczymy duże zmiany w naszych przepisach, bo automatycznie spell zostanie rozdzielony na na poszczególne klasy wraz ze zmienionymi nazwami. Jeśli mamy u brokera na sprzedaż advanced scrolla ze spellem „Kick” to nadal będziemy go tak widzieć, ale po scribe’nięciu rozdzieli on się nam na 6 różnych spelli. Całe szczęście, że dotyczy to tylko kilku spelli bo inaczej mielibyśmy sporo zamieszania. Do tego wszystkiego dojdzie cyfra oznaczająca tier spella, więc np możemy dostać zlecenia na wykonanie: „Gut Kick V Expert”. Taaaa… trza będzie częściej używać filtra 🙂

No i co związane jest ściśle ze zmianami w nazewnictwie spelli, to zmiany jakie zobaczymy w sercach i szardach od summonerów.  Zostaną one połączone w jeden spell i nie będzie już pięć wersji serc/ szardów + rajdowa, ale jedna na wszystkie levele, która będzie levelovać wraz z graczem. Do tego po połączeniu, które nastąpi, wraz z GU52, linia automatycznie dostosuje się do najwyższego spella jaki mamy zapisany. Więc jeśli ktoś ma/ miał Mastera T7 ale za to ad3 z T8 to na koniec zobaczy swoje serce/ szarda jak Master. Już mi jest żal tych necro i conju, którzy wydali ciężkie platyny na to być mieć spell z T8 na Masterze, a teraz wystarczy mieć Master z T2  i taki też zobaczymy po połączeniu. Do tego nie trzeba będzie czekać aż ktoś zużyje wszystkie szardy/ serca. Nowy spell będzie uzupełniał to czego brakuje, czyli necro/conju będą mogli rzucać tego spella co jakiś czas, nie bacząc na to czy ktoś ma jeszcze ich itemki w inventory czy też nie.

1 KOMENTARZ

Comments are closed.