Chains of Eternity wchodzi na serwery już dzisiaj, ale jeśli myślicie, że od razu będziecie mogli lecieć do instancji grupowych, czy też solo, to jesteście w dużym błędzie. Aby móc wejść do większości z nich musimy mieć porobione odpowiednie questy. Wygląda na to, że tylko instancje w Sleeper’s Tomb nie będą wymagały od nas żadnych questów by móc do niech wejść.

Oczyma wyobraźni widzę już ten sznur ludzi podążający dziś wieczorem w kierunku Eastern Wastes i 4 instancji: solo, grupowej, lochu otwartego dla wszystkich i rajdowej. (Podpowiedź: rajdowa ma bardzo dużo pomarańczowych „trashy”, które dają mnóstwo xp i rzucają skrzynki…)

Pamiętacie młotek, jaki dostawaliście z linii questów w Jarsath Wastes? Ten który teleportował nas do Danak Shipyard po uderzeniu w jakiegoś moba? To były wspaniałe  i wesołe chwile, kiedy to wchodziliśmy do Veeshan’s Peak, ludzie uderzają pierwszego moba i… połowa rajdu znika z instancji 😉

No cóż młotek ten może Wam się przydać, szczególnie jeśli będziecie w zonie pozbawionej dostępu do dzwonka. Natomiast od dzisiaj będzie można dostać się do Danak Shipyards w Jarsath Wastes również za pomocą dzwonka z Guild Halla.

Muszę powiedzieć jednak, że nowe instancje w Jarsath są dość mocna poukrywane. Znalezienie ich zajęło mi troszkę czasu, chociaż mapa niby wskazuje ich dokładne miejsca położenia.

Więc wejście do Chelsith: The Ancient Vault znajdziecie pod wodą, na końcu ścieżki prowadzącej wzdłuż gór położonych przy brzegu morza.

Parę słów o samej zonie. Aby móc wejść do tej instancji musicie być przynajmniej w trakcie robienia odpowiedniego questa i level 95 nie jest tutaj wymagany. Instancja ta jest olbrzymia, złożona z dwóch poziomów i naprawdę pięknie zrobiona…

Drugim miejscem gdzie znajdziemy instancje grupowe i solo jest klif Wurmbone Gulch… To wejście było ciężko wypatrzyć, bo znajduje się na skale bez dostępu z lądu.

W miejscu tym znajdziemy wejście do dwóch instancji: Wurmbone Crag oraz Wurmbone’s End. Wersje solo są dostępne od levelu 92, natomiast wersja na grupę od levelu 95. Miejsca te zamieszkiwane są przez Ashloki. Mimo, że obie instancje wydają się wyglądać na otwarte krainy, to tak nie jest. Nie można w nich latać, a jeśli spadniecie z platformy to zginiecie. A do tego Ashloki potrafią teleportować nas za ich plecy, więc upewnijcie się jak stoicie gdy zaczynacie z nimi walczyć…

Mam nadzieję, że nie zapomnicie gdzie szukać wejść do tych nowych instancji… Gdybyście jednak zapomnieli, to w dokach Jarsath, zaraz obok dzwonka stoi NPC Brind… Może dacie radę go przekonać by Was przeniósł bezpośrednio pod wejścia do nowych instancji. Ale to ułatwianie jest tylko dla mięczaków 🙂

No to na koniec krótki film prezentujący Temple of The Faceless w Eidolon Jungle, Harrow’s End w Obal Plains oraz Wurmbone Crag w Jarstah Wastes.

httpv://www.youtube.com/watch?v=aoxO4qZ2jhs

3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dok

Lol typowa kobita najpierw daje zawiłe wskazówki a na sam koniec mówi jak bez żadnych problemów się tam teleportować ,już miałem pisać sprostowanie 😉
Gadajcie z npc on was portnie na statek a tam już sobie wybierzecie gdzie co i jak, no i zobaczynie gdzie są te miejsca na mapie.

/ps obawiam się jednak że trzeba będzie zrobić na to jakieś questy.Co prawda na początku na becie można było wchodzić do każdej instancji potem to usunięto i wprowadzono accesy co wywaliło mi postacie z zony grupowej (contested) do której jeszcze przedwczoraj nie mogłem wejść.Więc albo ja miałem bug albo mamy problem.Tym bardziej że wszsytkich tiemlinów nie dało się skończyć ostanimy czasy.Końcówka w obol plains się buguje i znika npc odpowiedzialny na cała mase questów.Forum jest pełne od raportów na ten temat.Podobno ma to być naprawione na live ale sadzac po wpadce w ostanim dodatku (tam też nie dało się skończyć tiemlianów przez tydzień po premierze)) możemy mieć problem :(.

Dok

Chętnie przeczytam bo nie mam zielonego pojecią co robić z tym cholerym duality;).Może jest jakiś sposób by go zwabić a mój ponętny ogr go nie znalazł ;P.