Producent Armored Warfare ze strony wydawcy My.com – Joshua Morris, opublikował list skierowany do fanów tego tytułu.

Bazując na wielu opiniach graczy Armored Warfare, gra ta jest ciągle ulepszana, ale kolejne zmiany zaplanowane zostały już na początku 2016 roku. Zgodnie ze słowami Morrisa, gracze AW zadowoleni są z fabuły PvE prawie tak samo, jak z meczy PvP. W nadchodzącym roku spodziewać się można nowych map, nowych trybów gry, większej personalizacji wyglądu pojazdów, wprowadzenie powtórek oraz ulepszenie wielu innych funkcji.

Jako że okres świąteczny jest już za nami, a nowy rok jest już zapasem pora aby podziękować naszym graczom. Jest to również dobra pora na refleksje dotyczące mijającego roku, czekamy również z niecierpliwością na nowy 2016 rok.

[…]Jak wiadomo, w tym roku postanowiliśmy dać „pod” drzewko czołg Typ-59. Mamy nadzieje, że uda Wam się zalogować do gry i odebrać swój prezent w Armored Warfare. Naprawdę doceniamy opinie społeczności oraz pasje jaką wkładacie w naszą grę, mamy nadzieje że uda nam się stworzyć grę która zadowoli wszystkich.

Trudno w to uwierzyć, ale Armored Warfare ma już ponad 2 miesiące!

Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości graczy którzy grają w tryb PvE. Wydaje nam się że dla wielu graczy doświadczenia płynące z tego trybu są tak samo ważne jak PvP. Będziemy nadal rozwijać ten tryb, tak aby był zarówno wyzwaniem jak i powodem radości dla samych graczy. Co do samego PvP, jesteśmy zadowoleni z balansu pojazdów do okolic 5-6 poziomu. Nad pojazdami wyższego poziomu musimy przysiąść i odpowiednio je zbalansować.

Armored Warfare jest grą z ogromnym potencjałem.

Istnieje wiele wspaniałych elementów w naszej grze i będą one stale rozwijane. Nie możemy i nie chcemy zawieść ludzi którzy nas wspierają. Musimy mądrze wykorzystać okres otwartej bety, tak aby stworzyć dopracowany produkt który dostarczy graczom masę zabawy.

Oczywiście poza ulepszaniem tego co mamy, będziemy dodawać nową zawartość oraz całkowicie nowe funkcje i mechanizmy:

  • Nowi dilerzy, którzy będą posiadali pojazdy z całego świata oraz dodanie brakujących pojazdów.
  • Dodanie nowych map oraz poprawa istniejących.
  • Nowe tryby gry, w tym tryb kooperacyjny pozwalający na rywalizacje pomiędzy klanami oraz pomiędzy samymi graczami.
  • Możliwość dostosowywania pojazdu do własnych upodobań (kamuflaże, itd.).
  • Powtórki
  • Oraz wiele więcej…

Jednak moim zdaniem najważniejsze są fundamenty, na których będziemy mogli zbudować solidną podstawę dla naszej gry i na których będą opierać się pozostałe funkcje. Oznacza to, że musimy skupić się na podstawach mechaniki:

  • Balans klas oraz odpowiednia mechanika są kluczem do dobrej zabawy, dlatego właśnie są takie ważne.
  • Balans poziomów.
  • Poprawa matchmakingu.
  • Poprawa istniejących rodzajów amunicji oraz dodanie kolejnych rodzajów oraz poprawa roli amunicji odłamkowo-burzącej.
  • System zwiadu oraz mechanika kamuflażu.
  • PPK i ich efektywność na wyższych poziomach.
  • Poprawa systemu dowódców oraz naprawa wszelakich błędów związanych z całym tym systemem.
  • Oraz każda nowa kluczowa funkcja gry.

Wiemy że powyższe sprawy są dla Was ważne, dlatego właśnie na nie poświęcimy większość naszego czasy. Powyższe systemy są bardzo skomplikowane, nawet najmniejsze zmiany mogą wywołać niespodziewane problemy. Dlatego mamy nadzieje w dalszym ciągu będziecie z się z nami dzielić Waszą opinią. Ponieważ będziemy pracować jak najciężej aby uzyskać pożądany efekt.

AW-list-20151231

Armored Warfare to opracowana przez zespół Obsidian Entertainment darmowa taktyczna gra drużynowa, gdzie gracze stają szranki walcząc ze sobą przy użyciu współczesnych czołgów i pojazdów opancerzonych.

1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Anselmo

Byle tak dalej , jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku.