Nie wiem czy pamiętacie, ale w sierpniu ekipa H1Z1 zapowiedziała, że skupia się na ulepszeniu aspektu survivalowego gry poprzez wprowadzenie… specjalnego trybu Survival.
Właśnie te bliżej nie określone elementy survivalowe miały zostać wprowadzone do gry do końca listopada – przynajmniej takie zapewnienie dał graczom Community Manager tej gry, Greg Hanniger.
No cóż listopad minął i fani tego tytułu, a szczególnie aspektu survivalowego w tej grze, nadal nie doczekali się żadnych zmian, które miałyby utrudnić przetrwanie w H1Z1. Nie ma nawet RoadMapy, chociaż była ona tak bardzo reklamowana swego czasu. Co gorsze, zgodnie z ostatnimi słowami Grega Hannigera, od teraz developerzy nie będą podawać żadnych terminów wprowadzania elementów nad jakimi pracują, właśnie w związku z niezadowoleniem graczy związanym z niewywiązaniem się z obietnic składanych społeczności gry.
Ludzie pytają o RoadMap. We wczesnej fazie naszego rozwoju, kiedy byliśmy nieco innym zespołem, umieszczaliśmy daty wprowadzania poszczególnych nowości. To był dobry sposób aby utrzymać zespół w ryzach i wprowadzać rzeczy na czas. Niestety skończyło się to tym, że aby dotrzymać terminu wprowadzaliśmy rzeczy, które nie były skończone , co doprowadziło do frustracji społeczności.
Wyznajemy teraz inną filozofię. Pracujemy teraz na funkcjami tak długo ile potrzeba i niczego nie obiecujemy. Wiem, że przez H1Z1 Invitational oznajmiliśmy, że w październiku i listopadzie wprowadzimy kilka rzeczy. W tamtym momencie były to rzeczy dla nas priorytetowe i nad wieloma z nich pracujemy, a część została już wprowadzona do gry. Niektóre z tych zapowiedzianych funkcji może pojawić się w grudniu. Wiem, że kiedy to powiedziałem byłem zbyt ambitny, ale chciałem jedynie dać Wam znać, że pracujemy nad tym.
Nauczyliśmy się na naszych błędach. Chcemy Wam powiedzieć, co pojawi się w grze w niedalekiej przyszłości, ale bez określania dokładnych dat.
Prace nad H1Z1 są kontynuowane
Dobra wiadomość jest taka, że w przyszłym tygodniu spodziewany jest stream z serii Work in Progress w czasie którego zaprezentowane zostaną nowe budynki nad ktorymi pracują developerzy.
Trwają także prace nad nowymi, pochłaniającymi mniej pamięci, efektami pogodowymi takimi jak deszcz i śnieg…
Sprytne, robimy jak i kiedy chcemy , a jeśli się komuś nie podoba tam są drzwi :).
Tak samo było z Planetside. Historia się powtarza.
Ale PS2 jest już po premierze i był F2P, a tutaj masz grę w płatnym EA 😛