Na rosyjskim serwerze testowym wprowadzone zostały zmiany w zarobkach PvE i w związku z tym, wielu graczy jest ciekawych co dokładnie zostanie zmienione oraz jak zmiany te wpłyną na rozgrywkę.
Zgodnie ze słowami Andre Rowe – głównego projektanta systemów, zakończona została kompletna przebudowa systemu nagród za mecze PvE w Armored Warfare. Zmiany odbiją się głównie na przychodach w kredytach, natomiast w mniejszym stopniu na doświadczeniu.
W poprzednim systemie całkowite zarobki w kredytach w trybie PvE były niższe niż w w trybie PvP, ale praktycznie rzecz biorąc obywało się bez dodatkowych kosztów. Zarobki netto za przeciętne mecze były co prawda porównywalne dla średnich graczy bez wzmocnień, natomiast dobrzy gracze oraz gracze z kontem premium lub innymi mnożnikami nie mieli okazji zabłysnąć.
Twórcy gry rozważali kilka rozwiązań tego systemu i doszli do wniosku, że aby systemy były sprawiedliwe, PvE musi działać podobnie jak PvP.
Myśleliśmy o tym, aby ponownie wprowadzić koszta amunicji i naprawy, ale nie były one prawidłowo podliczane na mapach PvE. Zamiast tego wprowadziliśmy nowe koszta, mianowicie koszta ubezpieczenia za misje PvE na średnim lub wyższym poziomie trudności, i ponadto znacznie podnieśliśmy zarobki brutto. To sprawi po pierwsze, że wynagrodzenie na średnim i wyższych poziomie będzie w większym stopniu zależało od wyników, i po drugie, że gracze będą mieli więcej korzyści ze wszelkiego rodzaju mnożników (takich jak konto premium i czołgi premium).
Na łatwym poziomie nie będą wprowadzone koszty ubezpieczenia, dzięki temu gracze, którzy preferują stary styl gry o małym potencjale ryzyka, będą mogli nadal grać tak jak wcześniej.
Dodatkowo twórcy gry zdecydowali się zwiększyć mnożniki poziomu sesji dla poziomów 4+ oraz zmienić modyfikatory trudności dla uzyskiwanych kredytów: średni poziom wzrośnie z 1,15 na 1,5, zaś trudny z 1,3 na 2,0.
To jednak nie koniec zmian. W poprzednim systemie większość wynagrodzenia za sesję przysługiwała za zakończenie misji. Wartość bazowa za ukończenie misji wynosiła 3780 kredytów, zaś za wszystkie inne cele łącznie do 1620 kredytów, w sumie 5400 kredytów. W nowym systemie podział wygląda w ten sposób: 1800 kredytów za cele główne, 1800 za cele poboczne, 1800 za wykonanie misji. Oznacza to, że wynagrodzenie za cele poboczne będzie trochę wyższe, i ponadto, że częściowe wykonanie misji nie będzie pociągało za sobą tak dużej straty jak uprzednio.
Zmiany nie ominęły także trybu PvP, gdzie ilość zdobywanej reputacji podniesiona zostanie o 10%.
Ogólnie rzecz biorąc zmiany powinny wpłynąć pozytywnie na wszystkich graczy, niezależnie od poziomu trudności. Lepsi gracze oraz gracze z premium, powinni uzyskać z tych zmian znaczne korzyści. Myślimy, że nawet przeciętni gracze mogą się spodziewać większych zysków – zwłaszcza na łatwym poziomie trudności, na którym gracze nie ponoszą kosztów i na których wniesiono wyłącznie poprawki.
Zdajemy sobie sprawę, że wzrost zdobywanej w PvE reputacji może się okazać za zbyt wysoki w porównaniu do PvP, więc będzie to pod naszą obserwacją. Oprócz tego po wdrożeniu nowego systemu będziemy śledzić telemetrię, aby upewnić się, czy koszta nie są zbyt wysokie i czy nowe zarobki działają tak, jak to zaplanowaliśmy.
Armored Warfare to darmowa zręcznościowa gra MMO, w której gracze toczą walki korzystając z czołgów i innych pojazdów opancerzonych.
Kochanym talarkom stanowczo powiemy TAK !!!
Jestem ZA!