Twórcy Armored Warfare postanowili przedstawić graczom szczegóły zmian, które pojawią się w grze wraz z wprowadzeniem aktualizacji Balansu 2.0.
Po dodaniu w ubiegłych miesiącach kilku nowych trybów do gry, które spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem przez społeczność, deweloperzy wsłuchali się w głosy użytkowników, dotyczące rozgrywki i rozpoczęli pracę nad wieloma poprawkami oraz usprawnieniami. Wynikiem tych starań jest Balans 2.0, który tworzy fundamenty przyszłego rozwoju Armored Warfare.
Szczegóły znajdziecie na poniższym filmie, w którym deweloperzy wyjaśniają filozofię, stojącą za nadchodzącymi zmianami, obejmującymi niemal wszystkie kluczowe mechanik gry.
Balans 2.0 to zbiór zmian i ulepszeń, nadchodzących w Armored Warfare wraz z aktualizacją 0.19. Naprawione zostają m.in. problemy w rozgrywce na wysokich poziomach, zmniejszona zostaje także rozbieżność mocy pomiędzy poszczególnymi tierami. Zmianie ulegną wszystkie kluczowe mechaniki rozgrywki, w tym: zadawanie szkód, umiejętności poszczególnych klas, retrofity, ulepszenia i umiejętności załogi. Twórcy Armored Warfare pragną dostarczyć graczom zbalansowaną i ciekawą rozgrywkę, w której wszystkie wymienione mechaniki spójnie ze sobą współgrają.
Więcej informacji na temat zmian w Balansie 2.0 znajdziecie na stronie głównej gry.
Tak naprawdę, to po tych zapowiedzianych zmianach Armored Warfare będzie zupełnie nową grą, więc może warto by było skasować postęp wszystkich graczy i zacząć zabawę od początku? jakby nie patrzeć, gra nadal jest w fazie beta, więc teoretycznie jest to możliwe.
I już oczyma wyobraźni widzę tę falę protestów: „Nie po to grałem tysiące godzin, aby tracić cały postęp!„.
Aby uspokoić Wasze potencjalne niezadowolenie moją propozycją, mam do rozdania dwa (2) kody na T62 Veteran + 2 dni premium.
Po prostu napiszcie w komentarzu poniżej na jakie zmiany w Balans 2.0 czekacie najbardziej i dlaczego.
Dwa najciekawsze komentarze zostaną nagrodzone kodami, które wyślę na maila zarejestrowanego w Disqus. Macie czas do północy we wtorek, 6 grudnia.
Najbardziej czekam na coś co się nazywa „nerfem działek automatycznych”. A dlaczego? Żeby przeciętny MBT mógł przeżyć spotkanie z AFVem. W tym momencie ma to bardzo małą szansę.
No ta gra faktycznie zmieni sie od podstaw. Retrofity będą łatwiejsze do uzyskania juz na pojazdach niskiego poziomu.
Ja najbardziej czekam na zmiany w umiejętności dowódców i załogi. W końcu nie będzie kilkunastu zupełnie nieprzydatnych i kilku powtarzjacych się u dowódcy i załodze umiejętności.
najbardziej czekam na uregulowanie „power creep”, gdzie czołg 8T nie ma za bardzo szans z T9, nie mówiąc o T10…
Świetny pomysł, że prawdziwe różnice będą w dodatkowych systemach (pancerze reaktywne, lepsze rakiety, system prowadzenia ognia itd.)
Chciałbym kod, albowiem jestem weteranem AW. I mam cukrzycę, depresję i nadciśnienie. Jak kombatant. Mały PTSD też się znajdzie po World of Tanks…
Kto wygrał? 😀
Ups, zapomniałam, ale TY – Kombatant i PTSD mnie rozłożyło 🙂
Wyslij mi wiadomość na FB
Yessssss! Kocham Babęgra 😀
Wysle ci kod mailem 🙂