Tylko dlatego, że dziś są Walentynki i w końcu po dwóch miesiącach H1Z1: Just Survive doczekał się aktualizacji, to wcale nie oznacza, że od dzisiaj zombie staną się łagodniejsze – wręcz przeciwnie. Ma być ciężej.
Serwery H1Z1: Just Survive wyłączone zostały wcześnie rano i trafiło na nie wiele poprawek oraz zmian, jakie w ostatnich tygodniach testowane były na serwerze testowym. Poniżej znajdziecie listę.
Nowe funkcje oraz zmiany
- Nowe oświetlenie – ciemniejsze i lepiej wyglądające wnętrza, co oznacza, że latarka w końcu się przyda.
- Nowy system nawigacji zombie – podobno są bystrzejsze i bardziej agresywne.
- Nowe serwery z małą ilością łupów, stworzone dla graczy lubiących survivalowe doświadczenia:
- Deadwood [US]
- Sparta [EU]
- Uprawnienia odwiedzającego są automatycznie nadawane wszystkim postaciom, które wprowadzą poprawny kod na bramie.
- Stop ołowiu można teraz uzyskać z ołowianych rur.
- Przyrządy do gotowania maja limit masy.
- Amunicja powinna pojawiać się bardziej równomiernie (nie zmieniono ilości, a jedynie miejsca).
- Gracze będą mogli zniszczyć płoty z siatki za pomocą broni do walki wręcz (siekiery, maczety, itd).
Optymalizacja
- Zmieniono sposób w jaki renderują się pewne obiekty, co poprawi wydajność gry.
- Optymalizacja związana z elementami baz.
- Ulepszono przedmioty czasowe aby poprawić wydajność klienta gry (przedmioty służące do gotowania, IED, nasiona, itd).
- Zmieniono sposób renderowania wzrostu nasion.
- Ulepszono nawigacje zombie, przez co są one bardziej efektywne.
Modularny system budowania w H1Z1: Just Survive
Exploity
- Ulepszono program wyłapujący oszustów.
- Naprawiono exploit z oddawaniem szpitalnych zrzutów bez konieczności oddawania przedmiotów związanych z misją.
- Klucze tracą teraz wytrzymałość kiedy używa się ich na oponach pojazdów.
- Naprawiono exploit pozwalający graczom na dostęp do wyżej położonych części bazy.
- Piece umieszczone na rampach i blisko bram będą otrzymywać obrażenia.
- Gracze nie mogą już umieszczać pochodni na fundamentach, które nie są ich własnością.
- Pułapki Punji nie zadają już graczom obrażenia przez drzwi.
- Nie można już przejść tyłem przez zamknięte drzwi.
- Obiekty takie jak kontenery, nie można już stawiać jeden na drugim aby wypełnić luki w konstrukcji bazy.
Poprawki błędów:
- Emotki powinny już działać poprawnie!
- Naprawiono kilka błędów powodujących zamykanie się klienta gry.
- Naprawiono rzeczy związane z czasem, które zajmowały dłużej niż powinny (np.: gotowanie, wybuch, czy też wzrost nasion).
- Naprawiono problem z bronią, która po przeładowaniu, nie miała gotowych naboi do wystrzelenia.
- Można ponownie tworzyć bimber (moonshine) z miazgi z kukurydzy (corn mash).
- Naprawiono błąd z nawozem do nasion.
- Naprawiono błąd z wyrzuceniem notatki, która tajemniczo zamieniała się w pojemnik na śmieci.
- Wywalanie z bazy nie powinno działać już na adminów prywatnych serwerów nawet jeśli nie mają uprawnień odwiedzającego.
- Naprawiono błąd z pojazdami przemieszczającymi się w wodzie.
- Naprawiono błąd z pojawianiem się listy uprawnień.
- Efekt dźwiękowy pułapki będzie odtwarzany za każdym razem, a nie tylko po raz pierwszy gdy gracz uruchomi pułapkę.
- Pułapka Punji powinna zdawać jedno-mierne obrażenia.
- Poprawiono opisy co niektórych przedmiotów.
- Naprawiono błąd ze znikającą głową gracza.
- Latarka nie powinna się już automatycznie wyłączać w narożniku.
- Chmury nie powinny się już gwałtownie powiększać i przemieszczać.
- Poprawki z renderowaniem efektów z BBQ i pieców.
- Maczeta powinna się poprawnie roztapiać w piecu.
- Tymczasowo usunięto noktowizory (do czasu, aż zostaną przerobione).
I jak Wam się podoba ta długa lista poprawek oraz serwery z nowymi regułami w H1Z1: Just Survive?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?
Nie wiem co robili developerzy z grą przez ostatni tydzień, ale pomimo wcześniejszych problemów z grą i częstych Crashów do pulpitu, miałem tydzień spokoju i ani raz mnie nie wywaliło. Godzinę po resecie na Live wywaliło mnie 2 razy a raz zacięło mnie na schodach w bloku mieszkalnym tak, że musiałem się przelogować. Mnie interesuje na H1Z1 budowanie i survival a nie randki z Zombiakami, szczególnie że one dalej potrafią zadawać obrażenia na odległość, a walczyć z nimi bronią białą nie ma sensu. Aleee powiedzmy to szczerze! Noce są zbyt ciemne i to taki upierdliwy element gry. Ja w tym nie znajduję żadnej frajdy! Ciemno jak w D****. Ludzie będą się zachwycać tym, że ich niedźwiedź goni do czasu aż zginą od niewidzialnych graczy(już się dzieje) lub pojazdy im w decki powpadają…
Jak dla mnie ciemniejsza noc to rewelacyjny pomysł. Teraz jest bardziej realistycznie.