Możecie nie wiedzieć, ale w dniu dzisiejszym na Steam premierę miał kolejny tytuł z gatunku Battle Royale – PlayerUnknown’s Battlegrounds.
Różnica między tą gra, a wieloma innymi, jest taka, że współtworzy ją prawdziwy twórca trybu Battle Royale do ARMA oraz H1Z1 – Brendan ” PlayerUnknown” Green.
Nie oszukujmy się, ta gra jest poważnym konkurentem H1Z1: King of the Kill, który to w ostatnich miesiącach stał sie niezmiernie popularnym tytułem. Dlaczego tak sądzę? Warto spojrzeć chociażby na listę najchętniej oglądanych gier na Twitch.tv w czasie ostatniego weekendu, kiedy to trwały odbywały się zamknięte beta testy PU Battlegrounds: ponad 120.000 osób oglądających ten tytuł w porównaniu do ponad 20.000 oglądających rozgrywkę w H1Z1: King of the Kill.
PlayerUnknown’s Battlegrounds ma oferować graczom o wiele więcej różnorodności w rozgrywce niż jego zacny konkurent: o wiele więcej broni, więcej pancerzy, więcej pojazdów i więcej zabawy. A do tego, już teraz twórcy zapowiedzieli, iż priorytetem jest optymalizacja tej gry:
Wielu z Was pytało o to kiedy i jak będziemy optymalizować nasza grę, więc mam nadzieję, że poniższy post da Wam lepsze wyobrażenie o naszych planach w nadchodzących miesiącach.
Ważne jest abyście pamiętali, że optymalizacja klienta gry wymaga czasu i nie zostanie rozwiązana jedna aktualizacją. Przez najbliższe 6 miesięcy będziemy cięzko pracować aby zapewnić wszystkim graczom płynną rozgrywkę bez lagów, czy też spadków FPS.
Początkowa Poprawa Wydajności – główne cele
- Zmniejszenie przeciążenia CPU i upewnienie się, że GPU jest odpowiednio wykorzystywane
Oczekiwane wyniki:
- Liczb a klatek będzie stabilna nawet w obszarach o dużej gęstości
- Uzyskać większą liczbę klatek na sekundę we wszystkich opcjach graficznych
ETA: +/- 14 kwiecień – dalsze ulepszenie wydajności
- Krok 1: optymalizacja tekstur (+/- 7 kwietnia)
- Krok 2: poprawa wydajności renderowania terenu (nie podano daty)
- Krok 3: zmniejszenie przeciążenia procesora poprzez zmiany w ścianach w pobliżu budynków (nie podano daty)
- Krok 4: zmniejszenie zużycia pamięci wideo (nie podano daty)
Jak widać, projektanci ze studia Bluhole oraz Brendan Green naprawdę poważnie podchodzą do poprawy wydajności tej gry. jest to tym bardziej ważne, że docelowa premiera PlayerUnknown’s Battlegrounds zapowiedziana została jeszcze na IV kwartał 2017 roku.
Jeśli zainteresował Was ten tytuł, to kosztuje on 30 Euro i jest do kupienia na Steam. Warto dodać także, że gra ta posiada polską wersje językową, chociaż może się zdarzyć, że niektóre frazy pojawiać się mogę jeszcze przez jakiś czas w języku angielskim.
Gra o 100 razy większym poziomie niż ten szajs „h1z1” który nie wiem dlaczego ma jeszcze miejsce na bytu, no ale gry się robi pod masy zombie, które w to grają, tak jak inne kotlety jak cod,bf itd.
Mam nadzieję że taki model rozgrywki zaimplementują w Ghost Recon Wildlands. Tamten świat aż się o to prosi!!
Ma być ponoć coś podobnego, tylko drużynowe? Coś mi się obiło o uszy…