Wielkim sukcesem, jesli tak delikatnie można to ująć, zakończyła się kampania zbierania funduszy na Kickstarter dla Ashes of Creation.

Twórcy gry pierwotnie planowali zebrać 750.000$, ale w sumie udało się im zebrać 3.271.809$ od prawie 20.000 osób. Oznacza to, że jest to najbardziej udana kampania dla gry MMORPG na Kickstarter! Kwota ta dodana zostanie do 30 milionów dolarów, jakimi już dysponują twórcy tej gry. A to nadal nie koniec…

Zgodnie z informacją zamieszczoną przez Stevena Shariffa, dyrektora kreatywnego gry i właściciela studia Intrepid, osoby zainteresowany Ashes of Creation nadal będą mogły wspierać rozwój tej gry. Już niedługo na oficjalnej stronie gry pojawi się możliwość wykupienia dokładnie tych samych pakietów – prócz „early bird„, jakie można było zdobyć wspierając projekt na Kickstarter. Jak się można domyślić, nie wszystkie osoby są zachwycone tym pomysłem.

Aby jeszcze bardziej zainteresować społeczność graczy swoim projektem, prócz udostępnienia możliwości zakupu Kickstarterowych pakietów, studio Intrepid ma zamiar także zamieścić kolejne cele dodatkowe, które będą mogły zostać odblokowane przez wszystkich zwolenników gry.

A tymczasem obejrzyjmy kolejne filmy prezentujące Ashes of Creation oraz studio Intrepid.

 

Poprzedni artykułElder Scrolls Online karze exploiterów, Naryu odwiedza boga Viveca
Następny artykułStatki obcych ponownie pojawiły się w Elite: Dangerous!
4 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Agoidd

Gra fajnie się zapowiada ale system walki raczej nie będzie rewolucyjny. Na filmiku który widziałam gracz targetował kursorem i używał chyba 8 skili i miał na barze jeszcze dużo wolnych miejsc. Jeśli będzie to gra z 3 barami skilli to nie gram 🙂

Kinya Turbgroszka

No co ty – takie sa najfajniejsze, bo trzeba się autentycznie nauczyć tych skilli a nie spamować co popadnie 😉

Agoidd

Wolę bardziej dynamiczna walkę non targetową z unikami. Jeżeli system jest dobrze wymyślony nie wystarczy tylko facerolling po klawiaturze 🙂

Pikiel

Biuro calkiem spoko, ale jestem w szoku jak malo ludzi nad ta gra pracuje.