Ekipa Citadel: Forged with Fire nie zwalnia tempa aktualizacji gry i wprowadza kolejne zmiany oraz nowości, które mają ulepszyć rozgrywkę.
Zacznijmy od tego, że aby ułatwić graczom wybór odpowiedniego serwera, znacznie ulepszono okno przeglądania listy wszystkich serwerów. Listę można teraz filtrować i sortować na różne sposoby, poczynając od podziału na regionu, poprzez ilość graczy, aż do wysokości ping. Ulepszono także interfejs, co ma sprawić, że będzie on czytelniejszy.
Ale to nie koniec zmian, bo ta najważniejsza dotyczy tronu, czyli przedmiotu, który przypisuje strukturę do gracza. Do niedawana znikał on po 10 dniach od postawienia, co powodowało także znikanie struktur. Od dzisiaj zniknie on po 16 dniach, no chyba że będzie prawidłowo utrzymywany (leczony za pomocą „healing beam”).
Oprócz tego aktualizacja ta naprawiła wiele błędów oraz dodała wiele nowych przedmiotów dekoracyjnych do domów, w tym dywany, trofea i obrazy.
Fajnie też zapowiadają się plany rozwojowe dla Citadel: Forged with Fire. Twórcy zamieścili bowiem listę funkcji, jakie chcieliby dodać w przyszłości do gry i znalazły się na niej takie rzeczy jak Bossy, losowo występujące eventy, system wyzywania na pojedynki, misje tworzone przez graczy, dynamiczny system pogodowy, stragany na towary graczy w bezpiecznych strefach, czy nawet liga latania na miotle. Na te i wiele innych pomysłów, gracze mogą głosować, więc jeśli interesuje Was ten tytuł, to warto zerknąć na propozycje i zagłosować na Wasze ulubione. Może liga Quidditch’a?
A jakby ktoś chciał ze mną pograć w Citadel: Forged with Fire, to zapraszam na serwer EU Morsgail PvE, gdzie krok po kroku tłumaczę dziadkowi Twardemu’Jak’Diament zawiłości grania w tego typu produkcje 🙂