Kilkanaście godzin temu na serwery H1Z1: King of the Kill trafił mały Hotfix, który wprowadził kilka istotnych poprawek.

Balans
  • Zwiększono CoF (stożek ognia) AR-15 poczynając od trzeciego strzału w serii o ok. 60% – spowoduje to zmniejszenie skuteczności spamowania ta bronią, szczególnie na dalekim zasięgu;
  • Zmniejszenie odrzutu Hellfire -6.
Ogólne
  • Ulepszono wykrywanie kilku znanych programów oszukujących (DBG spodziewa się, że skutkiem tego będzie ban kilku tysięcy osób);
  • Pro-koagulant daje teraz także mały efekt leczący (połowa tego co bandaż);
  • USE jest teraz pierwsza opcją pod prawym przyciskiem myszki dla wszystkich przedmiotów leczących;
  • Jeśli ekwipunek jest pełen, a gracz wytwarza przedmiot w samochodzie, to przeniesiony on zostanie do bagażnika (dotychczas lądował na ziemi).
Poprawki
  • Na dalekim zasięgu, drzewa renderują się szybciej niż gracze;
  • Naprawiono błąd związany z niewidzialnymi postaciami w Fort Destiny;
  • Pro-koagulant zawsze prawidłowo zatrzyma krwawienie, nawet postaci z 1HP.

Te niewielkie, ale jakże istotne zmiany w balansie broni, nie za bardzo przypadły użytkownikom H1Z1: King of the Kill do gustu. Ogromna ilość graczy nadal domaga się usunięcia wprowadzonego w #CombatUpdate stożka ognia (CoF, bloom) dla poszczególnych broni, a tutaj okazuje się, że w przypadku AR-15 został on jeszcze zwiększony.

Oto, jak wygląda sprawa z Cone of Fire (stożek ognia). Wiemy, że wielu z Was chce drastycznych zmian, jednak nasza ekipa musi wprowadzać malutkie zmiany krok po kroku, a następnie obserwować rezultaty. Taki cykl trwa zazwyczaj kilka dni. Jeśli zmienimy to zbyt szybko, to nie będziemy w stanie skutecznie ocenić wyników.

Ekipa H1Z1: King of the Kill ma w planach kontynuować wprowadzanie zmian w balansie broni, do momentu aż dane wykażą, a społeczność się z tym zgodzi (w większości), że jest dobrze.

 

Pewnie też zadajecie sobie pytanie co z pierwszym strzałem AK-47, który od zawsze był dokładny, a po #CombatUpdate już tak nie jest? Dobra wiadomość jest taka, że zostanie on przywrócony jeszcze w tym tygodniu.

Oto dlaczego H1Z1: King of the Kill nie zamienia się w PUBG

A tak z ciekawości… W zeszłym tygodniu, na serwery H1Z1: King of the Kill trafił #CombatUpdate – jak teraz, po kilku dniach od jego wprowadzenia, oceniacie te zmiany?

 

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułWildstar doczekał się kolejnej aktualizacji – Homecoming
Następny artykułMgła zawita do PlayerUnknown’s Battlegrounds