Znacie to polskie powiedzenie „pańskie oko konia tuczy„? Muszę powiedzieć, że całkiem dobrze pasuje ono do Life is Feudal, szczególnie po ostatnich aktualizacjach.

Ekipa tego sandboxowego MMO, wprowadziła w ostatnim czasie dość znaczącą zmianę. związaną właśnie z tym wierzchowcem: od tej pory, gdy nie będą one mieć przez jakiś czas nadzoru, to znikną. Mechanika ta została wprowadzona celem zmniejszenia obciążenia serwerów, które zawalone były setkami koni bez nadzoru, jakie zdobywali gracze, a potem zostawiali w najróżniejszych zakątkach. Co niektóre biedne stworzenia, poupychane nawet były na strychach domów mieszkalnych i w innych totalnie nieodpowiednich miejscach. Gracze ewidentnie zapomnieli, że stworzenia te powinny być przechowywane w stajniach, a nie gdzie popadnie.

Całe szczęście ich męczarnia się skończyła. Nie znaczy to jednak, że to koniec historii związanej z końmi.

Zgodnie z najnowszymi informacjami, już niedługo w Life is Feudal pojawi się kolejna funkcja: wozy dla koni. Jest to dość złożona funkcja, w której zachodzi interakcja pomiędzy czterema obiektami: koniem, wozem, postacią i przenoszonymi obiektami, więc muszą one współdziałać ze sobą w sposób prosty i logiczny. Pomijając oczywiście rozbudowane menu kontekstowe, które jest uwielbianą funkcją twórców Life is Feudal…

Oprócz tego studio Bitbox pracuje nad modułami do budowy zamków, nowymi skórkami na bronie, a także optymalizacją MMO, co jest zdecydowanie najważniejsze, szczególnie iż już niedługo Life is Feudal: MMO zawita na Steam Early Access.