Bycie członkiem załogi statku pirackiego zobowiązuje. Wyciąganie kotwicy, opuszczanie żagli, atakowanie innych okrętów, obrona i odkrywanie drogi do skarbów – to wszystko wymagać będzie sprawnej komunikacji.

Ale co zrobić, gdy nie za bardzo lubimy rozmawiać z innymi ludźmi lub też po prostu nie możemy?

I właśnie w takich momentach przydadzą się nowe opcje, nad którymi pracuje ekipa Sea of Thieves.

W najnowszym materiale filmowym, starszy projektant Andrew Preston omawia znaczenie komunikacji w tej grze i prezentuje najnowszą funkcję, nad którą trwają właśnie prace.

W Sea of Thieves najlepiej będzie się grać przy użyciu komunikatorów głosowych, ale chcemy aby gracze mogli się nią cieszyć bez konieczności ich używania. Komunikaty niewerbalne to coś, o czym myśleliśmy ale w przyszłości. Na forum było jednak wiele dyskusji na ten temat i gracze prosili o taka funkcję, więc stała się ona jednym z naszych priorytetów.

Podobnie jak w przypadku menu radialnego, komunikacja niewerbalna w Sea of Thieves odbywać się będzie za pomocą wielu wcześniej ustalonych fraz. To co jednak najważniejsze, to fakt, iż będą się one zmieniać w zależności od tego, z jakim elementem postać wchodzi w interakcje. Oznacza to, że w zależności od tego, czy gracz stoi na statku, trzyma ster, wciąga kotwicę, czy też szuka skarbów na lądzie, będzie mieć do wyboru inne zdania. A do tego zostaną one automatycznie przetłumaczone na inne języki, więc dzięki ich wykorzystaniu możliwa będzie wspólna gra z osobami nieznającymi tego samego języka.

Nieźle, prawda?