To był całkiem udany rok dla studia Blue Isle. Ich najnowsza produkcja – Citadel: Forged with Fire, została całkiem dobrze przyjęta przez fanów gier fantasy z elementami sandboksa i RPG, a dzięki temu twórcom udało się wprowadzić wiele interesujących rzeczy.
Przypomnijmy, że Citadel: Forged with Fire zadebiutowała na Steam pod koniec lipca i od tego czasu społeczność tej gry doczekała się wielu ciekawych aktualizacji. Jedną z najważniejszych było z pewnością darmowe rozszerzenie Forged with Fire, które to z myślą o współpracujących ze sobą graczach, wprowadziło podziemne lokacje zamieszkiwane przez przerażające stworzenia i wypełnione skarbami.
Zeszły rok przyniósł także wiele nowych pancerzy, broni i akcesoriów dla postaci, a także nowych przeciwników.
Także i wielbiciele budowania doczekali się wielu usprawnień, bo jakby nie patrzeć to jest to bardzo ważny element gry. Twórcy dodali między innymi wiele nowych mebli oraz przedmiotów dekoracyjnych, a także kolejny poziom materiałów służących do budowania – marmury. Oprócz tego wprowadzono zamianę materiałów, ulepszane wieże służące do obrony fortec, a także pułapki. A wszystko po to, by gracze mogli stworzyć chociażby takie budowle, jak ta widoczna na poniższym zdjęciu:
Oczywiście lista wprowadzonych w 2017 roku zmian jest o wiele dłuższa, ale teraz czas abyśmy zerknęli na ujawnione przez studio Blue Isle plany rozwojowe dla Citadel: Forged with Fire na ten rok.
Jak na prawdziwy sandbox przystało do Citadel: Forged with Fire zawita uprawa roślin. Gracze otrzymają do dyspozycji możliwość postawienia rabatek i obsiania ich wybranymi przez nich roślinami. Wpierw jednak trzeba będzie znaleźć te rośliny w świecie, użyć w dekonstruktorze i mieć nadzieję, że otrzyma się z nich nasionka. Uprawy trzeba będzie podlewać zużywając manę lub też można będzie podłączyć zraszacz, które będzie robił to automatycznie. Nie można tez zapomnieć o produkcji nawozu, który ma znacznie przyspieszać ich wzrost.
Zabawa w rolnika nie jest Waszym marzeniem? To może Liga Latających Mioteł?
To intensywne zajęcie zachęcać będzie graczy do tworzenia drużyn i walki o wygraną. Mecze rozgrywać się będą w powietrzu i drużyny walczyć będą o przejęcie magicznej piłki oraz wrzucenie jej do sieci przeciwnika. Podczas rozgrywanych meczy, gracze znajdujący się w okolicy nie będą zużywać many w trakcie latania, co pozwoli im na nieograniczoną mobilność. I najważniejsze – wszystkie elementy związane z Ligą, będą musiały zostać wytworzone przez graczy, począwszy od sieci do łapania piłki, a skończywszy na super szybkich miotłach i unikalnie wyglądających płaszczach.
Oczywiście to tylko kilka nowości, nad którymi pracują twórcy Citadel: Forged with Fire i jakie trafią do gry w tym roku. Lista jest podobno o wiele dłuższa, ale kolejne elementy zdradzane będą wraz z postępem prac.
I jak Wam się podobają te pomysły?
szkoda ze gra w nią max 200 osób dziennie