Za nami środa, a to oznacza, że na serwery Citadel: Forged with Fire trafiła kolejna aktualizacja, która nie do końca spodobała się graczom tego sandboxa.

Zacznijmy od dobrych informacji. Prócz wielu poprawek i ulepszeń, aktualizacja ta wprowadziła do gry kolejną porcję elementów dekoracyjnych. Stoły, krzesła, łóżka i beczki z pewnością pomogą Wam zamienić ponure zamczysko w wirtualny domek.

Twórcy dokonali też zmian w szybkości miotły i eliksirów latających, nieco zwiększając ich prędkość. Oprócz tego developerzy zmienili nieco czas oswajania stworzeń przy użyciu zdolności Pacify. Uzależniony on teraz będzie głównie od poziomu stworzenia, ewentualnych debuffach, a także ilość punktów życia.

W Citadel: Forged with Fire pojawiły się także nowe zasoby, które mają dodać złożoności i wartości do systemu budowania Blue Gold Ingot, Ornate Marble Slab, Flawless Rune Gem i inne. Aby to zrekompensować, zmniejszono ciężar wszystkich podstawowych surowców, co jest bardzo dobrą informacją, szczególnie dla takiego chomika jak ja 🙂

Niestety, zmiany w systemie budowania nie przypadły graczom Citadel do gustu. Powiedzmy sobie szczerze – jest drama. Otóż jeszcze do wczoraj by zbudować jedną kamienną ścianę potrzeba było 6 kamieni, a do ściany marmurowej – 21 kamieni. Najnowsza aktualizacja to zmieniła. I to bardzo. O ile ilość surowców na ściany kamienne nie uległa zmianie, to w przypadku ścian marmurowych potrzeba ich od wczoraj zastraszająco dużo: 42 kamienie i 21 cenne kamienie na jedną ścianę! I o ile można byłoby się zgodzić ze zwiększeniem ilości zwykłych kamieni, to w przypadku cennych jest to troszkę niezrozumiałe, tym bardziej, że nie są one najłatwiejsze do znalezienia.

Abominacja zawitała do Citadel: Forged with Fire

No cóż, zobaczymy czy studio Blue Isle usłyszy narzekania graczy i zdecyduje się na wprowadzenie korekt. Jeśli nie, to kiepsko to widzę…