Na dzisiejsze popołudnie ekipa H1Z1 zapowiedziała aktualizację, która może ponownie przywrócić dawną świetność tej gry. Twórcy w końcu posłuchali opinii graczy i zdecydowali się wprowadzić pewne zmiany, których od jakiegoś czasu domagali się użytkownicy tej gry.

Zacznijmy od tego, że wrócono do poziomego odrzutu dla AR-15 i tak długo, jak gracze strzelają pojedynczymi pociskami, pozostanie on idealnie poziomy. Z racji tego, że wiele osób lubiło zmiany w AR, jakie wprowadzone zostały na serwerze testowym w zeszłym tygodniu, ekipa H1Z1 postanowiła przenieść je do trybu pojedynczego strzału dla AK. Od teraz, bez względu na preferencje, możecie klikać (tapować), tak długo jak chcecie.

Serwery H1Z1 wyłączone zostaną o godzinie 16:00 czasu polskiego i przerwa ma potrwać do godziny 22:00.

Poniżej pełna lista zmian.

AR-15

  • Model odrzutu (recoil) został zmieniony i podczas pojedynczych strzałów (tap) jest tylko poziomy. Jeśli użytkownik zaczyna spamować pociskami, to pojawi się odrzut pionowy, aby z tym walczyć;
  • Prędkość pocisku została zmniejszona, tak aby pasować do AK;
  • Opad pocisku został zwiększony, tak aby pasować do AK.

AK-47

  • Model odrzutu dla trybu pojedynczego strzały został zmieniony na stary model (sprzed zmian) od AR-15. Jest on teraz w kształcie płytkiego V podczas klikania (tapowanie), kierunek kopnięcia nadal jest losowy;
  • Czas do ponownego strzału i resetowania zostały zmniejszone, tak aby pasować do AR-15;
  • Powyższe zmiany pomogły także złagodzić odrzut w trybie automatycznego strzelania.

SMG

  • Dodano opad pocisku, który zaczyna się na 25 metrze i kończy na 50 m;
    • Opad zawiera w sobie karę do mnożnika za strzał w głowę, zmniejszając go z 4x do 2x przy maksymalnym zasięgu (50m);
  • Ilość pocisków w magazynku została zwiększona z 24 na 30.

Strzelba

  • Zmniejszono odrzut w przypadku celowania, jak i strzału z biodra;
  • Zwiększono skuteczny zasięg strzelby;
  • Zmniejszono rozrzut peletek.

Magnum

  • Nieco zwiększono odrzut pionowy;
  • Znacznie zwiększono obrażenia zadawane pojazdom z 3% na pocisk do 8% – Magnum będzie o wiele bardziej skuteczniejszy w uszkadzaniu pojazdów;
  • Magnum strzela teraz nieco wolniej: czas ponownego wystrzały zwiększono z 420ms na 450ms;
  • Nieco zwiększono opad pocisku.

Snajperka

  • Zwiększono początkowe kołysanie przy celowaniu przez lunetę – wstrzymanie oddechu (domyślnie: Shift), ustabilizuje to na krótka chwilę;
    • Sygnały dźwiękowe dodane zostaną później;
    • Potencjalne poprawki do tych wartości pojawią się w przyszłych aktualizacjach;
  • Zmniejszono czas, jaki zajmuje spojrzenie przez lunetę;
    • To sprawia, że odczucie snajpienia będzie lepsze, ale przy zmianach w kołysaniu, zmusi to strzelca do strzału w mniejszym oknie czasowym;
  • Zmniejszono prędkość pocisku;
  • Nieznacznie zwiększono opad pocisku;
  • Powiększenie lunety zmniejszone zostało z 8x na 4x.

Ogólne

  • Od teraz broń pojawia się w świecie z pojedynczym opakowaniem naboi, zamiast dwóch. Całkowita ilość amunicji w świecie pozostała bez zmian;
  • Dodano element na HUD pokazujący czas przeładowywania;
  • Dodano ikony w interfejsie gracza, które reprezentują tryb strzelania dla AK-47 (pojedynczy vs automatyczny);
  • Optymalizacja HUD aby zwiększyć wydajność;
  • Gracze mogą od teraz zakupić 7-dniowe boosty, które zwiększają tempo zarabiania czaszek przez dzienne wyzwania;
  • Dopasowano i zwiększono nagrody za wiele średnich i ciężkich wyzwań
    • Więcej informacji na temat boostów i zmian w dziennych wyzwaniach, ma zostać zamieszczone w późniejszym czasie.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd z systemem odrzutu, który pozwalał na zmienny odrzut podczas pierwszego strzału;
  • Gracze nie będą już utykać podczas leczenie obrażeń zadawanych przez gaz;
  • Znajomi z listy Steam posiadający w nazwie specjalne znaki, będą się już poprawnie wyświetlać;
  • Naprawiono błąd z informacją o utracie pakietów;
  • Zasięg wszystkich strzał jest teraz spójny;
  • naprawiono gwałtowny ruch broni podczas strzelania z AK-47 w pierwszej osobie;
  • Obrażenia zadawane przez Magnum pojazdom, są teraz spójne dla wszystkich typów pojazdów;
  • Efekty wizualne i dźwiękowe pocisków od innych graczy nie są już opóźnione, jeśli strzał padł od razu po rzucie granatem.

Znane błędy

  • Czasami w Fort Destiny znika HUD grupy;
  • Czasami wskaźnik czasu przeładowywania przestaje działać i pozostaje na maksymalnym.

Dodatkowo studio Daybreak Games postanowiło połączyć wszystkie serwery w Ameryce Północnej w jeden, który fizycznie jest umiejscowiony na Wschodnim Wybrzeżu.

I jak Wam się podobają te zmiany w H1Z1?

Spośród osób, które podzielą się opinią na temat tych zmian w komentarzach do tego postu, wybiorę dwie, które otrzymają kody na skrzynki Payload. Macie czas do północy, 18 stycznia 🙂

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ? Zapraszam także do grupy H1Z1 na Facebook.

ŹRÓDŁOH1Z1
Poprzedni artykułW Outpost Zero podbijecie planetę armią robotów
Następny artykułBlack Desert szykuje się na atak morskiego stwora Vell
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dream Walker

Zmiana na plus. Ale czy H1Z1 dzwignie się z kolan?
Zauważyłem, że dodali możliwość kupna boostów oraz połaczyli serwery.
To krok w kierunku optymalizacji kosztów i zwiększenia zysków w grze która przynosi coraz mniejsze profity. Oby to nie odbiło się czkawką dla graczy.

Szymek Polak

Jak dla mnie zmiana na plus. Mam nadzieję że ta gra podniesie się na kolana,ponieważ bardzo ją lubię i według mnie jest to najlepsza gra trybu BR.

Marcin Łuczak

Zmiany oczywiście w dobrym kierunku! Nie sądzę jednak żeby ta aktualizacja miała większy wpływ na przyciagniecie nowych graczy. Może ewentualnie zatrzymać tych którzy powoli mieli dosyć H1z1 i chcieli spróbować czegoś nowego. Takim wlasnie graczem jestem, możliwe że dzięki nowemu pathowi jeszcze chwile zostane przy tym tytule 🙂

Samper

tej grze już nic nie pomoże nawet jak by była za darmo

Im on Ecstacy

Czy ja wiem czy nazwanie tego powstaniem z popiołów to dobry pomysł ponieważ daybreak cały czas bawi się broniami i je zmienia.Zmiana dotycząca amunicji jest trochę nieprzemyślana bo łatwo będzie można teraz zabrać komuś amunicje gdy drugi gracz podnosi broń.
Fajnym dodatkiem do H1Z1 mógłby być jakiś nowy pojazd albo jakaś nowa broń(np.jakaś słabsza snajperka).
DB mógłby też w końcu zmienić mapę która by na pewno przyciągnęła sporą ilość graczy.
Podsumowując update podobny do reszty czyli zmiana w broniach.
PS.Pytałem w poprzednim poście czy wiadomo jest coś może na temat rzeczy w sklepie z czaszkami i o nagrodach na koniec sezonu bo kaski znikły?

teq

Nie miałem przyjemności grać na testowym, ale czytając opinie na reddit zmiana na lepsze – Jak dzisiaj ruszą serwery to ocenimy… 🙂

tdg

Jestem niezmiernie ciekawy tego nowego „starego” strzelania. Nie miałem okazji grać w 3 sezonie, więc to będzie dla mnie nowość. Mam nadzieję, że to wyjdzie H1Z1 na dobre i dużo graczy wróci, bo lubię ten tytuł mimo wszystko. Ciekawi mnie też jak będzie to wyglądać z tą nową ilością naboi przy broni. Pozostaje mieć nadzieję, że gdy podniosę broń to ktoś inny nie „ukradnie” mi w ten czas do niej naboi 🙂

Arkadiusz Paziewski

powiem tyle jest setki razy lepsze niz te co teraz jest

Demonero

Zobaczycie ile graczy wroci, teraz jest srednio 16k dziennie.

Krzysztof Budzovvski

W końcu prosty, stabilny recoil bez jakichś odskoków, ja szanuję 😉