Na serwer testowy Just Survive trafiły w tym tygodniu kolejne aktualizacje obejmujące mnóstwo zmian oraz usprawnień. Zgodnie z zapowiedzią, w niedługim czasie zmiany te trafią na serwery Live i miejmy nadzieje, że przypadną graczom do gustu.
Aktualizacja serwera testowego z 31 stycznia ulepszyła system budowy baz, kolejne poprawiły regeneracje staminy, zmniejszyły koszt budowy baz oraz wprowadziły tonę innych zmian. W tym tygodniu natomiast twórcy Just Survive usunęli broń z niższych tierów, poprawili nawigację NPC na pochyłym terenie, dodali nowe elementy do budowy baz i wprowadzili wiele innych zmian. Pełną listę znajdziecie poniżej.
Aktualizacja z 13 lutego:
- usunięto zestaw do czyszczenia broni;
- Usunięto niższe poziomy broni;
- Tylko zwykłe (zielone) bronie można znaleźć w łupach;
- Gracze mogą teraz rozebrać broń na części (gun parts);
- Gracze mogą ulepszać zwykłe (zielone) bronie na niepospolite (niebieskie);
- Gracze mogą ulepszać niepospolite (niebieskie) bronie na rzadkie (fioletowe);
- Usunięto niższe poziomy kamizelek (kevlar);
- Zredukowano efektywność kamizelek w porównaniu do poprzednich wartości;
- Wszystkie kaski zapobiegają teraz tej samej ilości obrażeń;
- Zredukowano punkty wytrzymałości kontenerów;
- Można mieć maksymalnie 20 kontenerów/ pojemników na fundamencie;
- Po rozłożeniu, szopy i drzwi do szop dają teraz prawidłowe materiały;
- Naprawiono błąd, przez który gracze mieli dostęp tylko do uprawnień na ostatnim postawionym fundamencie;
- Ulepszono system rozmieszczania elementów bazy;
- Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na umieszczanie pułapek punji na niebie;
- Naprawiono błąd, w którym kamienne ściany miały dziury na niższych poziomach szczegółów;
- Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na umieszczenie wielu dachów w tej samej lokalizacji;
- Naprawiono problem ze zbyt dużą ilością zombie;
- Interakcja z matami do spania pozwala graczom na nich spać oraz je podnosić;
- Poprawiono nawigację NPC na pochyłym terenie;
- Naprawiono exploit pozwalający na duplikowanie przedmiotów;
- Ulepszono wydajność AI.
Zmiany z 15 lutego:
- Gracze już nie spadają, gdy biegną w obiekt z dużą prędkością;
- Zredukowano ilość miejsc pojawiania się zombie wokół baz graczy;
- Nowy element baz: skarbiec (vault). Te limitowane, wytrzymałe pokoje, zapewniają dodatkowa ochronę cennych przedmiotów;
- Zaktualizowano oświetlenie;
- Kamienne elementy baz maja teraz odpowiednie dźwięki i efekty uderzenia, chodzenia, niszczenia;
- Zwiększono pojemność pojazdów;
- Usunięto klucze (wrench) z serwerów PvE;
- Ulepszono animacje podnoszenia amunicji;
- Naprawiono błąd, który powodował, że broń pojawiała się w świecie rzadziej niż zamierzano.
Zmiany z 16 lutego:
- Podczas ulepszania materiału drzwi, dodano informacje o resecie kodów;
- Zwiększono punkty życia skarbcom – drzwi są słabsze niż ściany;
- Zakładka w oknie Stronghold poprawnie wyświetla limit w ilości elementów konstrukcji;
- Rangi w klanie zachowane są po resecie serwerów;
- Zwierzęta dają teraz skórę;
- Klej nie wymaga oleju do wytworzenia.
Jak widzicie, przez ostatnie kilka tygodni ekipa Just Survive była dość mocno zajęta. Gdy wszystkie te zmiany i nowości trafia w końcu na serwery Live, to będzie to naprawdę spora aktualizacja, która znacznie zmieni (ulepszy?) rozgrywkę w tym survivalu.