Na serwer testowy Just Survive trafiły w tym tygodniu kolejne aktualizacje obejmujące mnóstwo zmian oraz usprawnień. Zgodnie z zapowiedzią, w niedługim czasie zmiany te trafią na serwery Live i miejmy nadzieje, że przypadną graczom do gustu.

Aktualizacja serwera testowego z 31 stycznia ulepszyła system budowy baz, kolejne poprawiły regeneracje staminy, zmniejszyły koszt budowy baz oraz wprowadziły tonę innych zmian. W tym tygodniu natomiast twórcy Just Survive usunęli broń z niższych tierów, poprawili nawigację NPC na pochyłym terenie, dodali nowe elementy do budowy baz i wprowadzili wiele innych zmian. Pełną listę znajdziecie poniżej.

Aktualizacja z 13 lutego:

  • usunięto zestaw do czyszczenia broni;
  • Usunięto niższe poziomy broni;
  • Tylko zwykłe (zielone) bronie można znaleźć w łupach;
  • Gracze mogą teraz rozebrać broń na części (gun parts);
  • Gracze mogą ulepszać zwykłe (zielone) bronie na niepospolite (niebieskie);
  • Gracze mogą ulepszać niepospolite (niebieskie) bronie na rzadkie (fioletowe);
  • Usunięto niższe poziomy kamizelek (kevlar);
  • Zredukowano efektywność kamizelek w porównaniu do poprzednich wartości;
  • Wszystkie kaski zapobiegają teraz tej samej ilości obrażeń;
  • Zredukowano punkty wytrzymałości kontenerów;
  • Można mieć maksymalnie 20 kontenerów/ pojemników na fundamencie;
  • Po rozłożeniu, szopy i drzwi do szop dają teraz prawidłowe materiały;
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mieli dostęp tylko do uprawnień na ostatnim postawionym fundamencie;
  • Ulepszono system rozmieszczania elementów bazy;
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na umieszczanie pułapek punji na niebie;
  • Naprawiono błąd, w którym kamienne ściany miały dziury na niższych poziomach szczegółów;
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na umieszczenie wielu dachów w tej samej lokalizacji;
  • Naprawiono problem ze zbyt dużą ilością zombie;
  • Interakcja z matami do spania pozwala graczom na nich spać oraz je podnosić;
  • Poprawiono nawigację NPC na pochyłym terenie;
  • Naprawiono exploit pozwalający na duplikowanie przedmiotów;
  • Ulepszono wydajność AI.

Zmiany z 15 lutego:

  • Gracze już nie spadają, gdy biegną w obiekt z dużą prędkością;
  • Zredukowano ilość miejsc pojawiania się zombie wokół baz graczy;
  • Nowy element baz: skarbiec (vault). Te limitowane, wytrzymałe pokoje, zapewniają dodatkowa ochronę cennych przedmiotów;
  • Zaktualizowano oświetlenie;
  • Kamienne elementy baz maja teraz odpowiednie dźwięki i efekty uderzenia, chodzenia, niszczenia;
  • Zwiększono pojemność pojazdów;
  • Usunięto klucze (wrench) z serwerów PvE;
  • Ulepszono animacje podnoszenia amunicji;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że broń pojawiała się w świecie rzadziej niż zamierzano.

Zmiany z 16 lutego:

  • Podczas ulepszania materiału drzwi, dodano informacje o resecie kodów;
  • Zwiększono punkty życia skarbcom – drzwi są słabsze niż ściany;
  • Zakładka w oknie Stronghold poprawnie wyświetla limit w ilości elementów konstrukcji;
  • Rangi w klanie zachowane są po resecie serwerów;
  • Zwierzęta dają teraz skórę;
  • Klej nie wymaga oleju do wytworzenia.

Jak widzicie, przez ostatnie kilka tygodni ekipa Just Survive była dość mocno zajęta. Gdy wszystkie te zmiany i nowości trafia w końcu na serwery Live, to będzie to naprawdę spora aktualizacja, która znacznie zmieni (ulepszy?) rozgrywkę w tym survivalu.