Na serwery testowe Just Survive trafiła kolejna aktualizacja, a wraz z nią mnóstwo zmian oraz wipe tych serwerów. Nie znajdziecie w niej żadnej nowości, a raczej wiele poprawek obejmujących gwoździe, obrażenia, ruch zombiaków po mapie, czy też szybsza regeneracja staminy.

Zeszłotygodniowa aktualizacja serwera testowego, wprowadziła wiele zmian związanych z ulepszaniem baz, jak i ich radowaniem. Tym razem twórcy Just Survive wyjaśnili, że w tej chwili ich priorytetem jest rozwiązanie problemów związanych z symulacja ciała, dostępnością amunicji oraz kosztami tworzenia baz.

Jedną w wyróżniających cech tego survivala, jest podział przedmiotów w grze, w tym broni i pancerzy, na poszczególne poziomy rzadkości. Ostatnia ankieta ujawniła, że połowa graczy biorących w niej udział, nie za bardzo lubi ten system, podczas gdy druga połowa go kocha. W związku z tym, już w przyszłym tygodniu na serwer testowy, trafią pierwsze zmiany związane z tym system – na ten moment nie wiemy niestety jakie.

Oto lista zmian, jakie trafiły na serwer testowy Just Survive w ostatnich dniach:

  • Zwiększono ilość miejsc, gdzie może pojawić się amunicja;
  • Zwiększono ilość surowców otrzymywanych z rozkładania niepotrzebnej amunicji;
  • Usunięto wymagania dotyczące gwoździ i śrub z przepisów na drzwi, ściany, ściany z oknami, belek, parapetów, okiennic oraz dachów dla elementów drewnianych, metalowych oraz kamiennych;
  • Zmieniono obliczenia obrażeń zadawanych przy upadku, aby zapobiec śmiertelnym upadkom na niskich wysokościach i innym niespójnościom;
  • Dodano fizykę upadku do modelu postaci;
  • Ulepszono poruszanie się wilków i jeleni;
  • Gracze mogą teraz spać bez względu na poziom zmęczenia;
  • Gracze, którzy śpią z debufami „zmęczony”, bardzo zmęczony”, „wyczerpany”, zyskują buff „wypoczęty”;
  • Naprawiono problem z blokowaniem ramp;
  • Naprawiono problem z niepoprawnym wyświetlaniem się praw na fundamentach 2/3/4;
  • Otwarcie menu uprawnień w bazie wymaga od teraz trzymania przez postać Stronghold Hammer;
  • Zamknięto luki na kamiennych, metalowych i drewnianych bramach;
  • Usunięto gwoździe z metalowych szop;
  • Naprawiono problem ze złym zjeżdżaniem z ramp;
  • Grille nie upuszczają już niefunkcjonalnego przedmiotu „Dropped Items”;
  • Można tworzyć rampy szturmowe – te rampy pozwalają przeciwnikowi na przyczepienie do krawędzi fundamentów, tymczasowej i delikatnej rampy;
  • Cofnięto zmiany związane z obrażeniami w głowę z .308 (teraz zawsze zabija postać bez względu na noszone nakrycie głowy);
  • Ataki w zwarciu nie będą penetrować ścian znajdujących się w bliskiej odległości;
  • Zredukowano ilość miejsc, gdzie może pojawić się zombie exploder, gasser oraz banshee;
  • Zwiększono regeneracje staminy;
  • Wszystkie materiały konsumpcyjne na poziomie super, prócz dotychczasowych bonusów, regenerują teraz wytrzymałość;
  • Wytwarzane soki przywracają wytrzymałość (stamina);
  • Ulepszono ruch zombie poprzez fundamenty;
  • Naprawiono kilka błędów związanych z wywalaniem się klienta gry.

Na ten moment nie wiadomo, kiedy te trafią na serwery Live Just Survive, ale warto abyście je wypróbowali i dali znać twórcom co o nich myślicie wypełniając kolejna ankietę, jaką niedługo ma przygotować ekipa tego survivala.

ŹRÓDŁODaybreak Games
Poprzedni artykułEscape from Tarkov szykuje się na dodanie pierwszych lokalizacji językowych
Następny artykułEkipa Fortnite Battle Royale o poprawkach, usprawnieniach w rozgrywce i nowych trybach