Twórcy SCUM, survivala z otwartym światem, opublikowali kolejny materiał filmowy, z którego możemy dowiedzieć się o kilku nie zapowiedzianych wcześniej funkcjach, jakie obecne będą w tym stawiającym na realistyczną rozgrywkę tytule.

W tym blogu omówimy wspinanie oraz przeskakiwanie. Szczerze mówiąc, to nigdy wcześniej nie pomyśleliśmy aby wspomnieć o tych funkcjach, ale ponieważ niektóre produkcje reklamują je jako coś ważnego, to postanowiliśmy wyjaśnić, jak będą one działać w SCUM.

Wyskakiwanie z okien, przeskakiwanie płotów i przeszkód – wszystko to będzie możliwe w SCUM, a szybkość wykonywania tych czynności uzależniona zostanie od statystyk postaci. Z tego też powodu, gracze którzy wybiorą postać z mniejszą ilością tkanki tłuszczowej i większa wytrzymałością, będą biegać i wspinać się szybciej niż gracze, którzy wybrali postacie nieco „przy kości”.

Podobna zasada dotyczyć będzie także i wagi ekwipunku – im więcej rzeczy będziemy w nim nosić, tym postać będzie się wolniej poruszała i szybciej zużyje swoją wytrzymałość. W takim przypadku, wyrzucenie części przedmiotów z plecaka, może uratować przed niebezpieczeństwem.

Oprócz tego, ekipa SCUM wspomniała także o problemach z drzwiami, jakie napotkali we wczesnej fazie projektowania oraz o funkcji, która obecna będzie w trakcie rozgrywki z widokiem z trzeciej osoby. Okazuje się, że twórcy testują delikatne zamazywanie tej części obrazu, na który nie są bezpośrednio skierowane oczy postaci. W ten sposób gracze nie będą mogli wykorzystać systemu i uzyskać przewagi nad osobami preferującymi rozgrywkę z widokiem w pierwszej osobie.

Śmiertelnie niebezpieczna wilgoć w SCUM

Mam wrażenie, że wielu osobom informacje te przypadną do gustu. Przyznajcie się – kogo z Was zainteresował ten tytuł?