Daybreak Games wypuściło pierwszą dużą aktualizację do H1Z1 Auto Royale – innowacyjnego trybu Battle Royale, który w ostatnim czasie dodany został do tej gry. Aktualizacja ta dodała wyrzutnię rakiet z naprowadzanymi pociskami oraz tryb dwuosobowy.

Dzięki trybowi dwuosobowemu, Auto Royale oferuje teraz rozgrywkę dla maksymalnie 60 duetów, które trafiają na ogromną mapę i biorą udział w walce do ostatniego pojazdu. Najważniejsze elementy aktualizacji to:

  • Nowa broń: Wyrzutnia rakiet zadaje ogromne obrażenia od eksplozji i rozbraja pojazdy w podobny sposób, jak w przypadku min lądowych. Rakietą można sterować za pomocą celownika.
  • Tryb dwuosobowy: Gracze mogą teraz wskoczyć do gry z przyjacielem, zdecydować kto jest kierowcą, a następnie ruszyć do akcji.
  • Optymalizacja mapy: Usunięto wiele kolidujących obiektów i problematycznych „chokepointów”.
  • Balans broni: Poprawiono działanie min lądowych, karabinów snajperskich i kusz wykorzystujących eksplodujące bełty w celu poprawienia rozgrywki.

Szczegółowe informacje dotyczące tej aktualizacji, znajdziecie poniżej.

OGÓLNE

  • Usunięto błąd, który powodował, że niektórzy gracze dołączani byli do gier, które miały się rozpocząć, co powodowało mnóstwo problemów zaczynając od tego, który umożliwiał im skok ze spadochronem przed innymi graczami, a także niemożność strzelania i interakcji z przedmiotami w świecie. Ten błąd nie powinien już się pojawiać, a gracze umieszczani będą w kolejnym dostępnym lobby.
  • Kursor myszy nie będzie już okazjonalnie utykał na ekranie po otwarciu elementów interfejsu, takich jak na przykład mapa.
  • Naprawiono błąd z ilością rozgrywek prywatnych na tydzień.
  • Czarno-szara kurtka może mieć nałożoną skórkę.

AUTO ROYALE

Jak wspomniano wyżej, Auto Royale jest teraz dostępne w trybie DUO.

  • Uwzględniając jednego strzelca na pojazd, zbalansowano obrażenia zadawane przez bronie oraz dystrybucję łupów:
    • Bronie zadają więcej obrażeń pojazdom i skrzyniom;
    • Gracze mogą wyposażyć więcej niż jedną ciężka broń (LKM, kusza, itd);
    • Punkty podnoszenia broni dostarczają jedną broń i połowę amunicji.
  • Dodano wyrzutnię rakiet:
    • Można ją znaleźć w rzadkich (purpurowych) oraz ultra-rzadkich (złotych) punktach łupów;
    • Rakietami można sterować podczas ich lotu podczas celowania (taktyka znana pewnie graczom New Conglomerate z PlanetSide 2)
    • Rakiety zadają duże obrażenia i powodują zakłócenia podobne do min;
    • Broń ma długi czas przeładowania i pojawia się z 5 rakietami – używajcie ich mądrze!
  • Usunięto wiele małych obiektów ze świata, które mogły spowodować utknięcie pojazdu lub utrudnić jazdę, wliczając to małe drzewka;
  • Umiejętność skoku pojazdu pojawia się w punktach oznaczonych gwiazdą (zamiast ikony broni i łupu);
  • Balans broni:
    • Zmniejszono czas uzbrojenia min z 2 sekund do 0,75 sekundy;
    • Zmniejszono obrażenia zadawane przez kuszę o 15%;
    • Zwiększono obrażenia zadawane przez karabin snajperski znacznie wzrosły (obrażenie zadawane pojazdom pozostały bez zmian)
      • Jeden strzał w głowę teraz powala;
      • Dwa strzały w ciało obezwładniają pasażerów wychylającego się z pojazdu, a trzy strzały obezwładniają tych wewnątrz pojazdu;
      • Kaski i kevlary zapewniają teraz mniejszą ochronę przed strzałami snajperskimi.
  • Dodano Wyzwanie Eventowe trwające do 26 marca: ukończ trzy mecze Auto Royale i otrzymasz czerwoną skórkę ARV.

I co sądzicie o tych zmianach w H1Z1?