Bez wcześniejszych zapowiedzi, na serwery Fortnite Battle Royale, trafiła kolejna aktualizacja. Tym razem twórcy gry wprowadzili nowy model strzelania oraz automaty, za pomocą których można wymienić zasoby na dodatkowy sprzęt.

Zgodnie z zapowiedzią studia Epic Games, od dzisiaj, co drugi tydzień, gracze otrzymają dostęp do nowych treści bez konieczności ściągania aktualizacji. Ta zmiana pozwoli twórcom pracować na usunięciem tych najbardziej złożonych i irytujących błędów, a jednocześnie zapewni graczom regularny dostęp do nowych zawartości.

Zacznijmy od nowego modelu strzelania, który to trafił dzisiaj do trybu Battle Royale. Pierwsze testy nowego modelu przeprowadzone zostały na początku lutego i wygląda na to, że ekipa Fortnite postanowiła wprowadzić go w końcu do gry.

NOWY MODEL STRZELANIA

Wiele broni otrzymało celność przy pierwszym strzale:

  • Pistolet maszynowy z tłumikiem
  • Taktyczny SMG
  • Pistolet
  • Pistolet z tłumikiem
  • Rewolwer
  • Rękodziało
  • Karabin szturmowy
  • Karabin szturmowy z krótką serią

Bronie są teraz 100% celne przy pierwszym strzale – przypomina o tym celownik świecący się na czerwono. Funkcja ta aktywuje się, gdy:

  • Postać nie porusza się;
  • Gracz celuje (nie strzela z biodra);
  • Z broni nie oddano przed chwilą strzału.

Gdy bonus jest aktywny, wskaźnik rozrzutu pokazuje największą celność (jest zamknięty).

Dopasowano spadek obrażeń dla broni z pierwszym celnym strzałem:

  • Pistolet maszynowy z tłumikiem oraz taktyczny SMG
    • Spadek zaczyna się na 24 metrze;
    • Obrażenia zmniejszono do 80% na 35 metrach;
    • Obrażenia zmniejszono do 65% na 50 metrach.
  • Pistolet i pistolet z tłumikiem
    • Spadek zaczyna się na 28 metrze;
    • Obrażenia zmniejszono do 85% na 47,5 metrach;
    • Obrażenia zmniejszono do 75% na 70 metrach;
    • Obrażenia zmniejszono do 65% na 250 metrach.
  • Rewolwer i Rękodziało
    • Spadek zaczyna się na 35 metrze;
    • Obrażenia zmniejszono do 70% na 60 metrach;
    • Obrażenia zmniejszono do 40% na 85 metrach.
  • Karabin szturmowy oraz karabin szturmowy strzelający seriami
    • Spadek zaczyna się na 50 metrze;
    • Obrażenia zmniejszono do 80% na 75 metrach;
    • Obrażenia zmniejszono do 65% na 100 metrach.

Oprócz tego zmieniono mnożnik obrażeń w głowę dla tych broni z 2,5x na 2x.

PRZEDMIOTY

Dodano automaty pozwalające wymienić zasoby na dodatkowy sprzęt. Automaty te można znaleźć w różnych miejscach na mapie.

  • Każdy automat sprzedaje przedmioty trzy przedmioty – każdy dla innego rodzaju zasbu: drewno, kamień i metal;
  • Przedmioty będą się zmieniać automatycznie, ale jeśli chcecie szybszej zmiany, to uderzcie w automat kilofem;
  • Każdy automat sprzedaje przedmioty o tej samej, losowej rzadkości:
    • Przedmioty białe kosztują 100 zasobów;
    • Przedmioty zielone kosztują 200 zasobów;
    • Przedmioty niebieskie kosztują 300 zasobów;
    • Przedmioty purpurowe (epickie) kosztują 400 zasobów;
    • Przedmioty legendarne (złote) kosztują 500 zasobów.
  • Nie ma limitu zakupu dostępnych przedmiotów.

Zapowiedź nowych skórek do Fortnite Battle Royale

NOWY TRYB

Dodano nowy tryb okresowy: Potężne Wybuchy II

  • Bronie nie wybuchające zostały usunięte;
  • Friendly Fire jest wyłaczony
  • Skrócono czas oczekiwania na pierwsze cztery burze (20s, 30s, 30s, 30s)
  • Zrzuty:
    • Więcej materiałów konsumpcyjnych +50%
    • Więcej zasobów + 100%
    • 50% szansa na otrzymanie złotej rakiety kierowanej
  • Łupy na ziemi
    • Zasoby drewna, kamienia i metalu w ilości 60/90/120 ;
    • O 50% zwiększono szybkość zbierania zasobów;
    • O 50% zwiększono ilość amunicji;
    • O 50% zmniejszono ilość pułapek.
  • Inne zmiany w łupach
    • Zwiększono ilość rakiet jakie znaleźć można w łupach (podłoga 4-6, skrzynie 8, zrzuty 12, pudło 16, lama 20)
    • O 100% zwiększono ilość granatów oraz materiałów wybuchowych;
    • o 50% zmniejszono ilość bandaży, a zamiast tego o 50% zwiększono ilość apteczek i soków;
    • Wyłączono pułapkę z kolcami;
    • Wyrzutnie i Ogniska pojawiają się w stosunku 1:1;
    • O 100% zwiększono ilość pojawiających się wyrzutni rakiet oraz kierowanych wyrzutni rakiet.

INNE

Oprócz tego ekipa Epci Games skorygowała ilości zbieranych surowców w zwykłych meczach Battle Royale:

  • Zwiększono wartość zbieranych zasobów drewna o około 10%;
  • Zredukowano różnice w ilości zasobów z obiektów: było +/- 30%, a teraz będzie +/- 15%;
    • Oznaczało to, że obiekt o wartości bazowej 100 mógł mieć od 70 do 130 zasobów. Teraz da on od 85 do 115.

Już niedługo: giftowanie skórek w Fortnite!

I jak Wam się podoba pomysł z automatami oraz nowy model strzelania w Fortnite Battle Royale?

Poprzedni artykułFortnite Battle Royale wprowadzi giftowanie skórek!
Następny artykułThe Elder Scrolls Online świętuje 4 lata i zdradza zabawne statystyki
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz Galanty

„Wiele broni ma otrzymało celność przy pierwszym strzale”. Zmień na „Wiele broni otrzymało”

dzięki 😉