Tencent, największy wydawca i twórcy gier sieciowych na świecie, próbował w zeszłym roku zakupić studio Bluehole. Koniec końców, twórcy PlayerUnknown’s Battlegrounds przenieśli zarządzanie projektem do oddzielnej firmy, gdzie podobno Tencent posiada część udziałów, oraz wybrano tego chińskiego giganta na wydawcę tej gry w Chinach.

W międzyczasie firma Tencent zaczęła pracować nad alternatywą dla PlayerUnknown’s Battlegrounds, nazywając swój projekt Europa (Ring of Elysium w Azji) i zapowiadając go na Steam. Produkcja ta powstaje na silniku QuickSilver X należącym do koncernu Tencent i, zgodnie z opisem, skierowana jest do posiadaczy topowych zestawów komputerowych. Oprócz standardowych elementów Battle Royale, rozgrywka oferować ma dodatkowo możliwość pływania, nurkowania i śmierci pod wodą.

Pierwsze beta testy ruszyły już kilka tygodni temu i mimo wielkich zapowiedzie, z pierwszych filmów wynika, że gra ta będzie po prostu kolejnym kolen PlayerUnknown’s Battlegrounds.

Jakbyście chcieli jednak wypróbować Ring of Elysium za darmo, to obejrzyjcie poniższy filmik jak to zrobić.

 

9 KOMENTARZE

    • Właśnie w tym problem. Lagi i desynchronizacje są tak wielkie, że nie da się grać, ale jestem świadomy, że to wina opóźnień, a nie niedopracowanego silnika samej gry. Czekam na test Europy na serwerach europejskich 🙂

  1. Cały interfejs, rozgrywka, nawet kolorystyka głupiej niebieskiej strefy – wszystko wygląda jak PUBG. Po co miałbym płacić kolejny raz za to samo? Po co moi znajomi mieliby to robić?

  2. Pobrałem, zagrałem i wygrałem pierwszy „mecz”. 9 killi, coś tam do mnie strzelali, ale 0 trafień… Jakbym grał z botami na LOW. W PUBGa jestem średnio średni, więc to nie zasługa moich umiejętności 😁 Pewnie na lagu teleportowałem się typom… Ciężko stwierdzić, u mnie wszystko wyglądało normalnie.
    Co do optymalizacji, to wydaje mi się, że jest lepiej, niż w PUBG.

    • Nie chcę niszczyć Twoich marzeń, ale podobno pierwszy mecz zawsze jest z botami 🙂

Comments are closed.