Ostatni tydzień nie był zbyt udanym dla ekipy Conan Exiles. Wprowadzona kilka dni temu aktualizacja, która to miała naprawić ponad 500 błędów i nazwana została przez Funcom „Matką wszystkich Aktualizacji„, okazała się także „Ojcem wszelkich Błędów„.

Mimo wprowadzonego w sobotę Hotfixa, nadal wiele osób skarży się na liczne błędy. Także i na naszym serwerze BabaGra.pl ich doświadczamy, chociaż trzeba powiedzieć, że ominęły nas te najpoważniejsze, jak na przykład zburzone bazy, utracone stoły rzemieślnicze oraz ołtarze.

Zapomnijmy jednak na chwilę o tym zamieszaniu i rzućmy okiem na nowości nad jakimi pracują twórcy gry.

Oczywiście wiele razy wspominałam już o systemie oswajanie stworzeń, jaki ma zawitać do Conan Exiles. Nie podano jeszcze przybliżonej daty, kiedy miałoby to nastąpić, ale za to wiemy, że oswojone stworzenia wykorzystywać będziemy mogli do przenoszenia zasobów, czy też obrony bazy. Raczej nie ma co liczyć, iż będziemy mogli je wykorzystywać jako wierzchowce, chociaż wiele osób ma taką nadzieję.

To jednak nie wszystko. Prócz tego trwają prace nad dwoma nowymi instancjami (lochami), a także religią związaną z Jhebbal Sag. Jedna z tych instancji będzie szczególnie związana z nowym bóstwem – Midnight Grove, i kilka zdjęć z jej wnętrza znajdziecie poniżej.

Część ekipy Conan Exiles pracuje nad wypełnieniem tych lokacji nowymi przeciwnikami, podczas gdy inni ulepszają ataki i animacje zagrożeń dla innych stworzeń.

Wszystkie bossy otrzymają nowe specjalne ataki obszarowe, które będą wyrządzać spore szkody. Dla przykładu Król Bagien będzie miał szybko wyrastające gałęzie ze swego ciała, Król Olbrzymów otrzyma potężny atak toporem, a Biały Nietoperz będzie atakować obszarowo pikując w dół. To oczywiście tylko niektóre ze zmian, ale walka z bossami nie będzie niedługo tak prosta, jak to jest teraz.

W związku z przerwą wakacyjną w studio Funcom, więcej informacji o nadchodzących nowościach, dowiemy się dopiero w sierpniu.