Kilkanaście dni temu na serwery Miscreated trafiła mała, ale dość ciekawa aktualizacja. Musicie wybaczyć mi, że nie opisałam jej wcześniej (życie), jednak wprowadzone wówczas zmiany są na tyle ważne, że muszę o nich wspomnieć.
Zacznijmy od tego, że nadmierne spożycie jedzenia lub napojów, może spowodować wymioty postaci, a co za tym idzie spadek jej wszystkich współczynników o 40%. Oznacza to koniec z „jedzeniem na zapas”.
Torsje może także spowodować choroba popromienna, przeziębienie i zatrucie. W tych przypadkach jednak współczynniki postaci spadną jedynie o 25%.
Twórcy Miscreated dodali także współczynnik wilgotności do gry. Zarówno podczas pływania, jak i przebywania na deszczu bez odpowiedniej ochrony, ubranie postaci będzie nasiąkać wodą. Przemoczone postacie stają się bardziej podatne na przeziębienia, a do tego z mokrych ubrań woda będzie kapać na ziemię i tworzyć kałuże.
Także i oddech został lekko ulepszony przez developerów. Specjalny efekty widoczny stanie się podczas większej róznicy temperatur i wilgotności powietrza, a także związany będzie z parametrami postaci.
Ponadto udostępniono nowy pojazd – ciężarówkę, na razie bez naczepy. Posiadaczy pojazdów pewnie ucieszy informacja, że może je teraz przemalowywać i ozdabiać skórkami. Zmian tych dokonywać można w specjalnie w tym celu dodanej lakierni samochodowej, w której znajduje się także automat z kolorami do wyboru.
Prócz tego dodano powolne zużycie wszystkich broni i narzędzi, które można jednak naprawić za pomocą specjalnych zestawów naprawczych.
Jeśli zainteresowało Was Miscreated, to nie zapomnijcie dołączyć do największej polskiej społeczności tej gry – Miscreated Polska (link na Discord), gdzie znajdziecie bieżące informacje oraz doświadczonych graczy.
Jak widać studio Entrada Interactive bardzo mocno pracuje nad ulepszeniem Miscreated. Zgodnie z podanym przez nich planem rozwojowym, gra ta jeszcze w tym roku ma opuścić wczesny dostęp i wygląda na to, że twórcy dotrzymają tego terminu.