Ekipa ze studia Epic Games zaszalała w tym tygodniu i do Fortnite Battle Royale dodała dwa nowe przedmiot jednorazowe: Fortecę Kieszonkową  oraz Kolcostadion.

Prócz tego wprowadzono parę zmian w rozgrywce, poprawiono wydajność oraz ulepszono efekty wizualne paneli odbijających.

PLAC ZABAW

W trybie okresowym Plac zabaw pojawił się nowy przedmiot jednorazowy, który umożliwia rozstawienie kompletnego Kolcostadionu. Zainspirowany on został podobnymi konstrukcjami tworzonymi na Placu Zabaw, dlatego też twórcy postanowili ponownie udoskonalić ten tryb kreatywny i dodali ten stadion.

  • Przedmiot dostępny czasowo: Kolcostadion
    • Dostępny jedynie w trybie Plac zabaw. Znaleźć go można w czerwonych zrzutach zaopatrzenia (razem z mnóstwem granatów impulsowych).
    • Stawia stadion o wymiarach 7×11, pełen pułapek raniących i odbijaczy.

TRYB OKRESOWY: SZYBUJĄCY SOLO

Klasyczna rozgrywka Battle Royale wzbogacona o lotnie, które można rozłożyć ponownie, wciskając przycisk skoku podczas upadku z wysokości.

BRONIE I PRZEDMIOTY

Forteca Kieszonkowa

Nowy przedmiot jednorazowy, stawiający potężną fortecę, w której obronicie się i odeprzecie wrogów!

  • Jest wielka!
  • Powstaje natychmiast.
  • Ma wbudowane odbijacze, co pozwala na szybką ewakuację.
  • Legendarna klasa rzadkości.
  • Można ją znaleźć w automatach do sprzedaży przedmiotów, skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia i lamach zaopatrzeniowych.

Inne

  • Ściana burzy nie będzie już niszczyć budowli podczas kilku ostatnich kręgów w trakcie meczu.
  • Naprawiono błąd, który powodował niewielkie opóźnienie podczas używania kilku małych mikstur obrony.
  • Przysysak nie będzie już blokować możliwości zmiany ekwipunku.

ROZGRYWKA

Skrócono czas przytrzymywania przycisku edycji.

  • W schemacie „Oldchoolowym” z 0,25 sek. do 0,20 sek.
  • W schemacie „Szybki Budowniczy” z 0,25 sek. do 0,20 sek.
  • W schemacie „Bojowym Pro” z 0,25 sek. do 0,20 sek.
  • W schemacie „Budowniczy Pro” z 0,25 sek. do 0,15 sek.

WYDAJNOŚĆ

  • Zoptymalizowano wykorzystanie procesora na konsoli Xbox One (optymalizacja pamięci operacji kopiowania). Powinno to poprawić wydajność gry.
  • Zoptymalizowano układ plików na konsoli Xbox One w celu poprawy wydajności podczas transmisji. Powinno to złagodzić problem opóźnionego renderowania budynków.

INTERFEJS

  • Znaki w identyfikatorze konta Epic, które nie są obsługiwane przez grę, będą się odtąd wyświetlać jako . Jak dotąd takie znaki wykorzystywały glify z awaryjnego fontu debugowania. Wczytywanie fontu awaryjnego powodowało zawieszanie się gry na dłuższy czas, więc zrezygnowaliśmy z tego rozwiązania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że celownik niekiedy nie pojawiał się podczas rozgrzewki przed meczem.
  • Dodano nowe ikony ogólne, przedstawiające konsole i komputery podczas rozgrywek międzyplatformowych.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Dodano poświatę konturu ściennych paneli odbijających, widoczną jedynie od drugiej strony. Pozwoli to graczom zorientować się, kiedy ścienny panel odbijający umieszczony jest po drugiej stronie półki przed nimi.
  • Efekty wizualne Sześcianu nie będą już zacinać się po opuszczeniu obszaru przez gracza.
  • Strój Mistrz Musztry i Musztardy będzie się odtąd poprawnie wyświetlać w grze.
    • Dzięki temu gracze nie będą już widzieć lewitujących głowy i kilofa.

I co sądzicie o Fortecy Kieszonkowej i Kolcostadionie?

W plikach gry odkryto nowe skórki, które z pewnością niedługo pojawią się w sklepie 🙂