Ostatnie kilka miesięcy dla fanów Fortnite Ratowanie Świata upływa pod znakiem niepewności. Tryb ten nie ma aż tylu aktualizacji co Battle Royale, a do tego wydaje się, że nagły napływ żądnych V-dolców graczy, znacznie popsuł rozgrywkę i zabawę osobom preferującym właśnie ten tryb.

Wraz z tak wielkim napływem graczy i wcześniejszą obietnicą, iż do końca 2018 roku kampania Ratowanie Świata udostępniona zostanie jako tryb Free-to-Play, wydawało się tylko kwestią czasu, kiedy Epic Games będzie musiał nieco zrewidować swoje plany.

I tak się stało.

W najnowszym komunikacie podsumowującym stan prac nad Ratowaniem Świata, twórcy Fortnite ogłosili, iż zapowiadana na ten rok zmiana modelu na F2P zostanie opóźniona.

Do jego wprowadzenie konieczny jest szereg zmian w funkcjonalności mechanizmów oraz system skalowania serwerów, jakiego naszym zdaniem wymaga model darmowy.

Od momentu premiery w lipcu 2017 roku kampania Ratowanie Świata znacznie się rozrosła, a popularność Fortnite sięgnęła niespotykanego dotąd poziomu. Musimy dostosować nasze możliwości do rzesz graczy, którzy dołączą do rozgrywki i zagwarantować im wrażenia na odpowiednim poziomie. Dotyczy to zarówno dotychczasowych, jak i nowych graczy, dlatego nie spieszymy się i dbamy, aby wszystko odbyło się tak, jak powinno.

W podzięce za wsparcie, wszystkie osoby, które zakupiły (i zakupią) kampanię Ratowanie Świata i zalogują się do niej podczas nadciągającego wydarzenia Koszmarów Czar, otrzymają w prezencie Mózgowca Jonesy’ego i Czaszkownicę Ramirez.

Prócz tego, twórcy Fortnite doszli do wniosku, że interfejs użytkownika powinien być bardziej zrozumiały i lepiej zintegrowany z grą, dlatego też spodziewać się można kolejnych zmian.

Zmieniona zostanie struktura opcji menu, aby było je łatwiej znaleźć oraz zmodyfikowane zostaną zadania samouczka ze starego interfejsu w taki sposób, by wykorzystywały nowy system powiadomień. Poza tym w planach jest poprawienie wygląd i charakter menu oraz postaci.

Fortnite Ratowanie Świata doczeka się także zaktualizowanego systemu bohaterów. Obecny system został przeprojektowany, aby umożliwić większą swobodę i kreatywność oraz więcej możliwości podczas dobierania wyposażenia.

Do dyspozycji graczy oddanych zostanie sześć pól bohaterów, a nie trzy, jak było to dotąd. Wybór głównego bohatera, odpowiedzialnego za dowodzenie, oraz pięciu dodatkowych będzie wpływać na profity i cechy.

Ponadto w planach jest zwiększenie różnorodności wariantów wyposażenia, które można tworzyć – gracze otrzymają nowe narzędzia pozwalające na podejmowanie znaczących decyzji.

Jeśli martwicie się o zainwestowane dotychczas materiały, to także nad ich zwrotem pracuje Epic Games.

Pracujemy nad funkcją zwrotów za inwestycje, która będzie aktywowana zawsze po wprowadzeniu przez nas znaczących zmian do schematów, bohaterów, ocaleńców, obrońców lub innych elementów, które udało ci się ulepszyć. W momencie premiery proces ten będzie wymagać wyboru – zaznaczymy przedmiot, który został zbalansowany, a do ciebie będzie należeć decyzja o ewentualnym jego dostosowaniu. NIE będziemy automatycznie dostosowywać twoich przedmiotów.

A tymczasem, jeszcze w tym tygodniu do Fortnite Ratowanie Świata powróci najbardziej upiorne wydarzenie roku: Koszmarów Czar, a wraz z nim wątek fabularny związany z Blaskiem Władego Księżyca.

Gracze, którzy uczestniczyli w ubiegłorocznym wydarzeniu, z pewnością zauważą kilka zmian… oraz jeszcze więcej Włada niż poprzednio! Goszczący w Heksylwanii po raz pierwszy zobaczą, jak to jest ratować świat w upiornych okolicznościach, a Ray i spółka staną oko w oko z najnikczemniejszym Władem w historii.

Poprzedni artykułMapleStory 2 świętuje milion graczy, twórcy zapowiadają zmiany w limitach dungeonów
Następny artykułConan Exiles szykuje się na Halloween, devsi zapowiadają balans strzał