Pamiętacie jeszcze o Project Genom? To sci-fi MMORPG rosyjskiego studia NeuronHaze miało nieco problemów pod koniec zeszłego roku, ale ewidentnie złe dni już za nimi i devsi z przytupem zabrali się ponownie do pracy, o czym nie zapomnieli poinformować graczy.

Jeśli przegapiliście lub tez nie wiecie dlaczego w ostatnim czasie nie było żadnych aktualizacji, to przypominamy: kwestie prawne oraz lagi. Zagadnienia prawne pojawiły się nagle i wpłynęły na część oprogramowania, a także krótką dramę, która szybko została rozwiązana. Miało to duży wpływ na naszą decyzję o przepisaniu kodu.

Z racji tego, że w ostatnim czasie twórcy gry przepisywali kod Project Genom od podstaw, devsi byli w stanie rozwiązać tą zmianą także wiele problemów, które były obecne w  grze. Lagi powinny zostać zniwelowane dzięki przeniesieniu gry na Linuxowe serwery w chmurze, które będą się skalować pod obciążeniem. Oprócz tego ulepszono zarządzanie postaciami, przepisano ślady broni oraz dodano kilka nowych wskaźników na interfejsie gracza.

W związku z tak dużymi zmianami, ekipa NeuronHaze postanowiła także odświeżyć wygląd świata oraz poprawić doświadczenia związane z wykonywaniem misji. Z racji tego całkowicie zmieniono wygląd dwóch instancji, przerobiono wygląd otwartego świata tak aby wydawał się on większy oraz dodano o wiele więcej możliwości interakcji z otoczeniem.

Twórcy gry pracują poza tym nad poprawieniem systemu personalizacji wyglądu postaci. Zmiany dotyczyć będą modelu postaci i o ile postać męska wymagała jedynie drobnych ulepszeń, to w przypadku postaci żeńskiej zdecydowano się na całkowitą przeróbkę. I to co najważniejsze – nowe postacie będą miały na sobie nowoczesną bieliznę, bo podobno ta dotychczasowa – bawełniana, zawstydzała graczy…

Lista zmian i poprawek nad jakimi pracuje studio NeuronHaze jest naprawdę duża, więc jeśli interesuje Was ten tytuł, to warto o tym przeczytać. Poniżej zamieszczam filmik prezentujący zmiany, jakie zaszły na planecie Avalon – tyle, że w tym przypadku, świat ten nie został jeszcze zapełniony przez twórców zamieszkującymi go stworzeniami.