Najnowsza aktualizacja do Z1 Battle Royale skupiła się wokół naprawieniu poziomów dźwięków, a prócz tego do gry powrócił tryb arcade Pleasant Valley Nightmare i naprawiono wiele błędów

TRYB ARCADE: Pleasant Valley Nightmare

Tryb Pleasant Valley Nightmare powraca do gry. W trybie tym rozgrywka koncentruje się w okolicach Pleasant Valley, na środku mapy. Każdy mecz będzie walką o przetrwanie przez noc aż do rana. I tak jak to się dzieje w przypadku innych meczy battle royale – wygrywa ostatni żyjący gracz.

ZMIANY W JAKOŚCI ŻYCIA

  • Poziom dźwięku kroków został nieznacznie zwiększony, by były bardziej słyszalne w porównaniu do innych dźwięków.
  • Dodano nowy suwak w sekcji Dźwięki, który pozwala ustawić poziom głośność alarmu gazowego. Ten suwak ma wpływ na poziom dźwięku syreny oraz dźwięku, który pojawia się gdy gaz zaczyna się przesuwać.

PASEK INFORMACYJNY

Dodano czerwony pasek z przesuwanym białym tekstem, na którym pojawiać się będą informacje z oficjalnego konta na Twitterze.

POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Naprawiono spadek klatek, który pojawiał się w menu dźwięku;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze odbijali się od ziemi podczas lądowania po skoku ze spadochronu na początku meczu;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami podczas lądowania w spadochronie gracz był teleportowany z powrotem do góry.
  • Naprawiono problem, który nie pozwalał na zamianę miejsca podczas jednoczesnego naciśnięcia W lub S i klawisza zmiany miejsca na klawiaturze.

Kolejna aktualizacja zaplanowana została na początek marca i wtedy też rozpocznie się Sezon 3 w Z1 Battle Royale. Prócz tego fani spodziewać się mogą optymalizacji mapy, animacji i poruszania znanego z PS3 oraz powrotu emotki „Ręce do Góry”.

*Zdjęcie nagłówkowe: Scottz1br

Poprzedni artykułAshes of Creation Apocalypse zaprasza na kolejny darmowy weekend
Następny artykułDebiut Subnautica: Below Zero we wczesnym dostępie już za kilka dni!