Najnowsza aktualizacja do Z1 Battle Royale skupiła się wokół naprawieniu poziomów dźwięków, a prócz tego do gry powrócił tryb arcade Pleasant Valley Nightmare i naprawiono wiele błędów
TRYB ARCADE: Pleasant Valley Nightmare
Tryb Pleasant Valley Nightmare powraca do gry. W trybie tym rozgrywka koncentruje się w okolicach Pleasant Valley, na środku mapy. Każdy mecz będzie walką o przetrwanie przez noc aż do rana. I tak jak to się dzieje w przypadku innych meczy battle royale – wygrywa ostatni żyjący gracz.
- Poziom dźwięku kroków został nieznacznie zwiększony, by były bardziej słyszalne w porównaniu do innych dźwięków.
- Dodano nowy suwak w sekcji Dźwięki, który pozwala ustawić poziom głośność alarmu gazowego. Ten suwak ma wpływ na poziom dźwięku syreny oraz dźwięku, który pojawia się gdy gaz zaczyna się przesuwać.
Dodano czerwony pasek z przesuwanym białym tekstem, na którym pojawiać się będą informacje z oficjalnego konta na Twitterze.
- Naprawiono spadek klatek, który pojawiał się w menu dźwięku;
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze odbijali się od ziemi podczas lądowania po skoku ze spadochronu na początku meczu;
- Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami podczas lądowania w spadochronie gracz był teleportowany z powrotem do góry.
- Naprawiono problem, który nie pozwalał na zamianę miejsca podczas jednoczesnego naciśnięcia W lub S i klawisza zmiany miejsca na klawiaturze.
Kolejna aktualizacja zaplanowana została na początek marca i wtedy też rozpocznie się Sezon 3 w Z1 Battle Royale. Prócz tego fani spodziewać się mogą optymalizacji mapy, animacji i poruszania znanego z PS3 oraz powrotu emotki „Ręce do Góry”.
*Zdjęcie nagłówkowe: Scottz1br