Ukryte skarby zawitały do Fortnite Battle Royale w dzisiejszej aktualizacji. Znajdźcie X, który oznacza cel i bierzcie się za kopanie. Prócz tego twórcy dodali nowy tryb okresowy, zmienili dostępność karabinu piechoty i czepiaka, dodali nowe turnieje oraz ulepszyli niektóre dźwięki.

W trybie kreatywnym usunięto limit 3 graffiti na wyspę, dodano Tommy Gun i taktyczny pistolet maszynowy, a także nowe bloczki żywiołów, mosty i tory przeszkód.

Rozgrywka

  • Zwiększono z 65 do 75 stopni kąt nachylenia terenu, przy którym można się ześlizgiwać bez odnoszenia obrażeń.

Tryb okresowy: Ślizgawka w parach

Oblodzone stopy i Przysysaki z nieskończoną amunicją dla każdego – to przepis na ślisko świetną zabawę!

Więcej informacji o trybie

  • Znacząco zmniejszone tarcie.
  • Znacząco zwiększona prędkość biegu.
  • Obrażenia od upadku są wyłączone.
  • Każdy gracz otrzymuje Przysysak z nieskończoną amunicją.

Bronie i przedmioty

Zakopany skarb

  • To mapa do poszukiwania skarbów zakopanych na mapie.
    • W skrzyniach znaleźć można legendarne łupy.
    • X oznacza cel! Skrzynię trzeba wykopać przy użyciu kilofa.
  • Każdy z graczy może mieć tylko jedną mapę naraz.
  • Legendarna klasa rzadkości.
  • Można ją znaleźć w łupach luzem oraz w skrzyniach.

Zmniejszono dostępność karabinu piechoty

  • Zmniejszono szansę na znalezienie karabinu piechoty w skrzyniach z 14.41% do 13.39.
  • Zmniejszono szansę na znalezienie karabinu piechoty jako łupu luzem z 2.41% do 2.24%.

Zmniejszono dostępność Czepiaka

  • Zmniejszono szansę na znalezienie Czepiaka w skrzyniach z 9.42% do 5.52%.
  • Zmniejszono szansę na znalezienie Czepiaka jako łupu luzem z 1.27% do 1.02%.

Skarbiec

  • Wycofano z gry
    • Race z butelek

Wydarzenia

Nowy turniej testowy: Wielka Próba solo i Wielka Próba w parach

  • Organizujemy turniej nowego typu, jako test kilku usprawnień formatu.
  • Przedłużone godziny: Turniej składa się z jednej sesji, która potrwa do 9 marca, godz. 1:00 czasu polskiego.
    • Ze względu na przedłużone godziny turnieju, każdy z graczy walczących w parach będzie punktowany osobno, a jego punktacja nie zmieni się, jeżeli zechce grać z kimś innym.
    • Uwaga: Ponieważ gracze będą dobierani na podstawie punktacji, poziom i dostępność meczów mogą się zmieniać w zależności od pory dnia.
  • Zaktualizowana punktacja:
    • Limit meczów: brak
    • Opłata za bus: -2 punkty
      • Każdy rozegrany mecz zmniejszy liczbę punktów gracza o dwa, które trzeba zapłacić na początku meczu w ramach opłaty za przelot busem.
      • Punktacja nie może spaść poniżej 0 – jeżeli dorobek punktowy gracza na koniec meczu będzie ujemny, zostanie wyzerowany.
    • Królewskie Zwycięstwo: +3 punkty (łącznie +10)
    • Miejsca 2-5: +2 punkty (łącznie +7)
    • Miejsca 6-10: +2 punkty (łącznie +5)
    • Miejsca 11-25: +3 punkty (łącznie +3)
    • Każda likwidacja: +1 punkt
  • Dobieranie graczy:
    • Gracze będą dobierani z przeciwnikami o podobnym dorobku punktowym.
    • Zwiększono maksymalny czas oczekiwania na stworzenie meczu z graczami o zbliżonej liczbie punktów z 4 do 8 minut.
    • Po upływie 4 minut system dobierania graczy będzie poszukiwał przeciwników w szerszym zakresie punktacji.
  • Na zakończenie turnieju testowego Wielkiej Próby 5% graczy o najwyższej łącznej liczbie punktów awansuje do wydarzenia finałowego Wielkiej Próby.

Nowy turniej: finały Wielkiej Próby solo i Wielkiej Próby w parach

  • To trzygodzinne wydarzenie w wyznaczonym terminie. Aby poznać czasy lokalne, sprawdźcie zakładkę turniejów w grze.
  • Punktacja:
    • Limit meczów: 10 rozgrywek
    • Królewskie Zwycięstwo: +3 punkty (łącznie +10)
    • Miejsca 2-5: +2 punkty (łącznie +7)
    • Miejsca 6-10: +2 punkty (łącznie +5)
    • Miejsca 11-25: +3 punkty (łącznie +3)
    • Każda likwidacja: +1 punkt
  • 3000 najlepszych graczy każdego regionu przejdzie do niedzielnej rundy 2., która odbędzie się w tych samych godzinach.

Dźwięk

  • Poprawiono standardowe odgłosy karabinu szturmowego, by nie zagłuszały strzelającego.
  • Dźwięk po zniszczeniu budowli przez gracza będzie odtąd głośniejszy dla wrogów w pobliżu.
  • Odgłosy kroków będą odtąd płynnie przechodzić w odgłosy wyższych i niższych poziomów zamiast się między nimi przełączać.
  • Punkt okluzji odgłosów kroków będzie znajdować się na poziomie głowy wrogów, gdy ci będą znajdować się na wyższym lub niższym piętrze.
  • Obniżono głośność parasola zwycięzcy w sezonie 8.
  • Odgłosy parasola zwycięzcy w sezonie 8 brzmią teraz poprawnie w wersji na urządzenia mobilne i na Switchu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here