Z okazji rocznicy premiery Conan Exiles, studio Funcom udostępniło dzisiaj użytkownikom wszystkich platform (Xbox One za kilka godzin) sporych rozmiarów aktualizację, która wprowadzi kilka nowości oraz wiele usprawnień.
Ta darmowa aktualizacja dodaje do gry nową podwodną lokację, otwiera kopalnię srebra, dodaje nowe typy stworzeń i chowańców, a także przebudowuje miasta należące do NPC. Reorganizacja ta obejmuje dodanie nowych mieszkańców i bossy, a także nowe łupy i nagrody.
Zatopione Miasto
Nowa lokacja skierowana do graczy na maksymalnym poziomie (60), gdzie Starożytny ma zamiar przedrzeć się przez oddzielającą go od tego świata membranę rzeczywistości i wyzwolić nową erę grozy na Ziemiach Wygnańców. Prócz nowych przeciwników do pokonania, znaleźć będzie tu można także mnóstwo skarbów oraz nowe przepisy.
Jeśli nie boicie się spoilerów, to więcej zdjęć z tego miejsca znajdziecie w naszej galerii.
Położona niedaleko Sapermeru, opuszczona Kopalnia Srebra skrywa mroczne tajemnice.
Sepermeru, Nowy Asgarath, Miejsce Przywołań i Wulkan zostały przeprojektowane i ponownie zaludnione. W miejscach tych będzie można napotkać nowe minibossy i innych agresywnych przeciwników – wliczając w to spokojne do niedawna Sepermeru i Wulkan, a także zdobyć nowe łupy i przepisy.
Gracze mogą przywołać Mroźne Giganty, a także oswajać skorpiony. Do gry dodano także nowy Wyczyn, który pozwoli na przywołanie szkieletów, którzy będą wiernymi sługami – coś w sam raz dla fanów grozy.
Powiększono pulę nagród w Bezimiennym Mieście, a wszystkie bossy dostały dodatkowy łup. Ponadto biblioteka artefaktów ezoterycznych otrzymała jeszcze więcej przepisów do odblokowania.
Do Conan Exiles dodanych zostało wiele nowych przepisów, wliczając w to bronie, przedmioty dekoracyjne, a także wypychane zwierzęta.
Wydajność
- Naprawiono wywalanie się serwerów związane z ładowaniem materiałów wybuchowych znajdujących się w bazach;
- Naprawiono błąd powodujący spadek wydajności podczas używania suwaków w menu ustawień;
- Zoptymalizowano lokację Podwodne Miasto.
Nowości
- Zwiększono pulę łupów bossów w Bezimiennym Mieście. Ponadto biblioteka artefaktów ezoterycznych zaopatrzona została o nowe przepisy.
- Dopasowano populację wulkanu. Dodano kilka nowych bossów, a część populacji jest wroga.
- Populacja Sepermeru została dopasowana i ulepszona – dodano kilka bossów i unikalnych niewolników. Ponadto możliwe jest teraz wejście do kopalni srebra.
- Populacja stolicy Darfari (Miejsce Przywołań) została skorygowana, a do tego dodano nowe bossy i przepisy.
- Populacja Nowego Asagarthu została ulepszona: dodano nowe bossy, niewolników oraz unikalne nagrody;
- Dodano nowe animacje pływania.
Rzemiosło
- Tłocznia prawidłowo przetwarza zwłoki słonia;
- Naprawiono problem z broniami z Obsidianu, które miały złe składniki w swoich przepisach;
- Naprawiono składniki w przepisach na wzmocniony taboret i stół;
- Naprawiono rodzaj materiałów potrzebnych do naprawienia wytworzonych czaszek;
- Zwiększono ilość punktów doświadczenia otrzymywanych za wytwarzanie elementów budowlanych ze wzmocnionego czarnego lodu, a do tego zwiększono ilość potrzebnych składników, jako iż elementy te były zbyt tanie.
Walka
- Dwuręczne młoty zostały wzmocnione: do lekkich ataków dodano hyper-armor uszkadzający pancerz i będzie można nimi łatwiej trafić przeciwników;
- Wzmocniono sztylety: do ciężkich ataków dodano hyper-armor uszkadzający pancerz.
Niewolnicy i AI
- Niewolnicy walczący dwuręcznymi mieczami i młotami będą poprawnie wykonywać kombinacje ataków.
- NPC Łucznicy podąrzający za graczem nie będą wystrzeliwać strzał znajdując się za daleko;
- Niewolników będzie można okulawić;
- Usunięto animacje głodu dla niewolników i zwierząt;
- Lwy mają poprawne statystyki podczas walki;
- Olbrzymie węże zatruwają jadem;
- NPC walczący bronią wręcz będą prawidłowo przechodzić przez drzwi;
- Niestabilne szkielety można uderzyć teraz tylko raz zanim wybuchną;
- Większe oswojone skorpiony nie rzucają już klucza;
- Z padłych nieumarłych chowańców można teraz uzyskać surowce.
Ogólne
- By nauczyć się przepisów wężoludzkich należy znać przepisy na narzędzia z gwiezdengo metalu;
- Palisady będą zadawać już poprawne obrażenia;
- Antidotum Seta nie usuwa już krwawienia;
- Lwy nie rzucają już głowy pantery po zabiciu;
- Raging Kappa rzuca prawidłową ilość demonicznej krwi;
- W pobliżu olbrzymiego węża na Arenie można teraz znaleźć skrzynką z legendarną bronią.
Prócz tego twórcy Conan Exiles naprawili mnóstwo błędów, a ich pełna listę znajdziecie tutaj.
Dajcie znać co sądzicie o najnowszej aktualizacji.
Wiem, że na naszym serwerze – [PL] Turbogroszkowo Wyklęte, gdzie maksymalny poziom to 120, nowa zawartość na poziom 60 nie będzie stanowić większego wyzwania, to mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu wprowadzone nowości.
Przypominam także, że do czasu aktualizacji używanego przez nas moda (Age of Calamitous), nie będzie on przez kilka godzin kompatybilny z najnowszą łatką Funcoma.
Jak na razie ilość zawartości wygląda super na papierze, chociaż nie wiem dlaczego najbardziej cieszą mnie wypchane zwierzęta 😀 oraz intryguje mnie wspominka o lwach….kurna teraz jak juz tyle wilków mam?! 😀 czekamy aż server się pojawi 😉
Na serwerach z dodatkiem Age of Calamitous trwa dyskusja czy jest sens gry z tym dodatkiem .W podwodnym mieście wszyscy dobijają do 120 lev(szybkie exp) . Są zwolennicy tego ale w większości przeciwnicy. Dodatek Zatopione miasto zepsuł moda. Dla mnie ten mod stracił swoje atuty po aktualizacji.
Niestety tu się zgodzę. Mod był świetny gdy Funcom przez długi czas nie dodawał żadnych nowości (skupiał się na naprawieniu błędów). Teraz jednak studio regularnie dodaje nowości, więc granie na poziomach 60+ nie ma sensu. Mogliby przerobić moda, by poziom 60 nadal był maksymalny.
Właśnie na twoim serwerze testowałem moda koło tygodnia .Masz tam naprawdę fajnych ludzi grających. Moje przemyślenia były takie mod Age of Calamitous jest za bardzo popularny i odmienia grę by Funcom jakoś nie wkroczył i coś z tym nie zrobił.Oczywiście to moja teoria spiskowa :).