Powolutku zbliżamy się do kolejnej wielkiej aktualizacji w The Division 2 i wśród graczy zaobserwować możemy nieco większe ożywienie. Pierwsze z planowanych zmian udostępnione zostały już na serwerze testowym, a jedna z nich w szczególności nie przypadła fanom do gustu: nerf karabinka szturmowego Wojowniczka z Orłem.
W dniu dzisiejszym ekipa The Division 2 skupiła się na przedstawieniu zmian związanych z PvP, jakich spodziewać możemy się w październikowej aktualizacji, ale poruszyła także temat nieszczęsnego „Orzełka”.
Rozumiemy, że egzotyki powinny być mocniejsze od innych broni, ale jedna broń nie może dominować rozgrywki PvE i PvP. Chcemy, by gracze spróbowali także innych broni. Dlatego też w planach są zmiany w talentach broni egzotycznych, wliczając w to Orzełka – niektóre z nich zostaną wzmocnione, inne znerfowane.
Zmiany te wprowadzone zostaną w II fazie testów (w przeciągu kilku dni). Poczekajcie na nie, by je ocenić i zobaczyć większy obraz.
Wracając do zmian związanych z PvP, to w wielkim skrócie gracze spodziewać się mogą nowego trybu, likwidacji normalizacji, więcej zachęt do odwiedzenia tych stref, zmian w zrzutach zaopatrzenia, ulepszenia handlarzy oraz dobierania graczy, a także znacznych usprawnień w trybie Konfliktu. Szczegółową listę zmian znajdziecie poniżej.
W przyszłym tygodniu ruszy natomiast kolejne wydarzenie wizerunkowe w The Division 2 – Explorer. Nie znamy jeszcze szczegółów, ale do zdobycia będą między innymi takie stroje.
Na niektórych portalach społecznościowych pojawiła się informacja, że wydarzenie to ruszy już jutro, w czwartek 19 września, ale była ona błędna.
STREFA MROKU
Normalizacja
Developerzy usłyszeli opinie graczy związane z karzącym aspektem normalizacji statystyk, dlatego też podjęto decyzję o likwidacji tej funkcji.
- Statystyki graczy nie będą już normalizowane, a agenci otrzymają pełne bonusy związane z rekalibracją wyposażenia.
- Gracze poniżej GS 500 nadal będą mieć zwiększane statystyki.
- Talenty nadal mają wersje PvE oraz PvP
- Po wejściu do Strefy Mroku interfejs użytkownika automatycznie zmieni opis talentów.
Prócz tego developerzy pracują nad usprawnieniem związanym z wyświetleniem wszystkich modyfikatorów PvP na interfejsie użytkownika, co powinno znacznie ułatwić stworzenie idealnego zestawu.
Zrzuty Zaopatrzenia
- Dodano większą różnorodność w rodzajach i lokalizacji zrzutów zaopatrzenia.
- Zrzuty zaopatrzenia mogą teraz wylądować w nieaktywnych punktach orientacyjnych.
- Może to doprowadzić do walki pomiędzy kilkoma frakcjami i bossami.
- Zrzuty zaopatrzenia pojawią się także w Strefie Okupowanej.
- Miejsca te będą silnie strzeżone przez Czarne Kły.
Handlarz z Kryjówki Złodziei
- Sprzedawca w Kryjówce Złodziei ma teraz odpowiedni sklep i akceptuje zasoby ze Strefy mroku.
- Trzy zasoby ze Strefy Mroku połączono w jeden akceptowany przez wszystkich handlarzy ze stref PvP.
- Jego zapasy będą się regularnie zmieniać.
- Dodano wskaźnik na mapie świata wyświetlający konkretną Strefę Mroku, w której przebywa Handlarz z Kryjówki Złodziei.
- Będzie on regularnie się przemieszczał pomiędzy strefami.
Dobieranie graczy
Dobieranie graczy do Strefy Mroku zostanie znacznie ulepszone. W tej chwili jest to uzależnione od serwera do którego połączony jest gracz, więc może się okazać, że osoby liczące na PvP wkraczają do pustych stref.
Wraz z TU6 użytkownik wkraczający do Strefy Mroku zostanie automatycznie przeniesiony na serwer, gdzie znajduje się 11 innych graczy. Dzięki temu, w Strefie Mroku zawsze będzie 12 graczy.
Inne
- Punkty podejmowania skażonych przedmiotów w Strefie Mroku będą atakowane przez NPC.
- [Zbuntowany agent] Hakowanie terminali SHD tymczasowo podświetli znajdujące się w okolicy zasoby.
KONFLIKT
Tryb ten został znacznie ulepszony
- Dodano nowe efekty dźwiękowe.
- Dodano nagrody za każdy mecz.
- Dodatkowe nagrody będą przyznawane za awans i wygraną.
- Dodano nowe ekrany ładowania.
- Dodano nową sekwencję początkową meczu.
- Zaktualizowano prezentację zwycięstwa i przegrania.
- Przerobiono ekran końcowy.
- Dodano widoczność obszaru zasięgu umiejętności.
- Tylko, gdy gracze znajdują się w dotkniętym obszarze.
Prócz tego codzienne projekty PvP będą zmieniały się pomiędzy Strefą Mroku, a Konfliktem.
Nowy tryb
Aktualizacja TU6 wprowadzi także nowy, bardziej taktyczny tryb zespołowy – Team Elimination.
- Siedem rund – wygrywa drużyna z największą ilością zwycięskich rund.
- Tylko jedno (1) życie na rundę – koniec z odradzaniem.
- Nowe boosty: odrodzenie drużyny, zbliżeniowy.
Dajcie znać, co sądzicie o tych zmianach i o całej sytuacji z Orzełkiem.