Od dawna nie słyszeliśmy żadnych informacji dotyczących tworzonej przez Ubisoft, kolejnej olbrzymiej aktualizacji do The Division 2. Wielu fanów miało nadzieję, że twórcy dotrzymają słowa i jeszcze przed świętami do gry trafi nowa zawartość. Niestety tak się nie stanie.

Na nowy tajemniczy tryb w The Division 2 będziemy musieli poczekać do lutego 2022 roku. Nie zagramy w tym roku także w darmowe The Division Heartland, którego premierę przełożono cichaczem o co najmniej rok. Oznacza to, że przedstawiony kilka miesięcy temu harmonogram prac nad serią The Division, możemy wyrzucić do kosza…

Zgodnie z oficjalnym komunikatem Ubisoftu, przełożona na luty 2022 roku aktualizacja będzie ekscytującą przygodą dla graczy The Division 2 i będzie podłożem, pod kolejne aktualizacje zaplanowane na przyszły rok.

A tymczasem w grudniu, do The Division 2 trafi nowe wydarzenie, podczas którego ponownie uruchomione zostaną niektóre z uwielbianych przez graczy wydarzeń globalnych, a wraz z nimi wprowadzimy również nowe nagrody oraz wydarzenie wizerunkowe związane z kolekcjonowaniem nowych elementów odzieży dla Agentów.

Jeśli chodzi o Sezon 8 oraz nową zawartość, to szczegóły ujawnione zostaną dopiero w styczniu. Dobra wiadomość jest taka, że nowości te trafią wpierw na publiczny serwer testowy, dzięki czemu jest duża szansa, że nie zobaczymy zbyt wielu błędów w momencie premiery na serwerach Live.

Do tego czasu, każdego miesiąca otrzymamy Aneks Wywiadowczy, z którego dowiemy się co nieco o nadciągających zmianach i nowościach.

I tak myśląc sobie o tym tajemniczym nowym trybie jaki ma zawitać do The Division 2 – jednocześnie modląc się do wszelkich bóstw by nie był to battle royale – przychodzi mi na myśl hype wokół The Day Before oraz spora popularność trybu Przetrwanie z The Division.  Może więc developerzy wezmą sobie w końcu do serca życzenia graczy i będziemy walczyć z Agentami lub uciekać przed wirusem?

ŹRÓDŁOStrona oficjalna
Poprzedni artykułGorąco i mglisto w Grounded, czas poszukać mleczaków
Następny artykułI ty możesz stworzyć Frankensteina w Rust