Nieco opóźniona, ale jednak jest: aktualizacja 1.0.4 trafi dzisiaj na serwery New World, a wraz z nią naprawione zostaną najbardziej irytujące błędy, a także powróci Outpost Rush i transfer postaci pomiędzy serwerami.

Wprawdzie parę dni temu twórcy próbowali ponownie udostępnić graczom tryb PvP Outpost Rush, to jednak po kilku godzinach został on ponownie wyłączony. Okazuje się,że w trakcie przenoszenia do, jak i opuszczania tego truby, niewielka część graczy utykała w zonowaniu pomiędzy strefami. Niestety błędu tego nie udało się developerom powtórzyć, dlatego też tryb ten zostanie wpierw włączony w regionie US West, a dopiero po kilku godzinach udostępniony reszcie regionów.

Podobny los czeka funkcję transferów postaci pomiędzy serwerami. Pierwszy region, który będzie mógł z niej skorzystać to US West, a po upewnieniu się, że nie ma poważniejszych błędów (jak chociażby duplikowanie złota), udostępniona ona zostanie w pozostałych regionach. W Europie będzie to w nocy z czwartku na piątek.

Zespół New World zdecydował się także na usunięcie plaży w Jesienioweczni jako miejsce startowe dla nowych graczy, przekierowując ich do trzech innych lokacji, co ma ułatwić wspólną rozgrywkę ze znajomymi.

Ponadto zwiększono o 50% limit tokenów frakcyjnych jakie można posiadać na każdym poziomie reputacji:

  • Poziom I: z 5.000 tokenów na 7.5000;
  • Poziom II: z 10.000 tokenów na 15.000;
  • Poziom III: z 15.000 tokenów na 22.500;
  • Poziom IV: z 25.000 tokenów na 37.500;
  • Poziom V: z 50.000 tokenów na 75.000.

Osoby, które zakupiły domy przed 19 października otrzymają dzisiaj od Amazon Games rekompensatę w wysokości 2.000 złota za błąd w interfejsie, który związany był ze zniżką za podatek. Rekopmensatę otrzymają także gildie, które posiadały terytoria i nie otrzymywały pełnej wartości podatków.

Z innych rzeczy wartych wspomnienia:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że limity żetonów frakcji nie zwiększały się po ukończeniu przez graczy zadań awansujących dla frakcji;
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący, że czas na świecie przeskakiwał do przodu lub do tyłu, co z kolei powodowało różne problemy na serwerze;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze tracili domy, które posiadali na Wyspach Kordelasowych (!);
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy przeciwnicy nie pojawiali się w świecie zgodnie z zamierzeniami;
  • Naprawiono błąd, przez który wrogowie w skażonych wyłomach w Myrkgard upuszczali łupy;
  • Naprawiono problem z żyłami rudy gwiezdnego metalu i orichalcum, gdzie duże żyły rudy nagradzały małe ilości rudy, a małe żyły rudy nagradzały większymi ilościami rudy;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Lodowy Pylon mógł pozostawać na nieskończonym czasie odnowienia;
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli uzyskać pierścienie, które miały dwa takie same profity, co nie powinno zdarzyć się na tym samym pierścieniu;
  • Naprawiono błąd powodujący brak grafiki pocisku podczas ataków lodową rekawicą i Lodowym Pylonem.

ŹRÓDŁOStrona oficjalna
Poprzedni artykułNew World – tydzień 4: transfery z problemami, exploity, deflacja i inne takie
Następny artykułGorąco i mglisto w Grounded, czas poszukać mleczaków