Kolejna porcja poprawek błędów oraz zmian balansujących rozgrywkę trafiła dzisiaj do The Division 2. Tym razem skupiono się na balansie przeciwników. Wygląda na to, że zapowiedziane w zeszłym tygodniu zmiany w egzotykach i talentach, trafią do gry wraz z aktualizacją TU9.
Warto pamiętać, że ze względu na panującą na świecie sytuację, i także ekipa The Division 2 od jakiegoś czasu pracuje z domów, co ma znaczący wpływ na szybkość tworzenia poprawek, testowania i ich wdrażania. Developerzy zdają sobie sprawę z wielu istniejących w grze błędów, które wymagają natychmiastowych poprawek, jednak na poprawki trzeba będzie poczekać nieco dłużej.
Poprawki błędów
- Naprawienie problemów związanych z grafiką i wywalaniem z gry z powodu uszkodzonych plików;
- Naprawiono problem z talentem z zestawu Napastnika;
- Naprawiono problem, który powodował, że Agenci nie mogli ożywić członków grupy;
- Naprawiono błąd, który powodował, że talenty z zestawu „Grot Włóczni” uruchamiały się w kryjówkach oraz punktach kontrolnych w Strefach Mroku;
- Naprawiono błąd ze skrzynkami ligowymi, które stawały się skażone podczas wbijania poziomów w Strefach Mroku;
- Naprawiono problem z egzotycznymi rękawicami BTSU, które z pewnych źródeł zawsze miały niskie atrybuty;
- Naprawiono problem ze wzmocnieniem „Krótkie Spięcie”, który nie aktywował się po upływie czasu odnowienia;
- Naprawiono błąd w wyniku którego gracze zdobywali nieograniczoną ilość amunicji;
- Naprawiono błąd w wyniku którego gracze mogli zdobyć większą niż planowe ilość kluczy w najeździe Czarna Godzina;
- Tymczasowo usunięto ogary z pierwszej strefy misji głównej Manning National Zoo;
- Zapobiega to utknięciu ogarów na dachu. Właściwa poprawka zaplanowana została na TU9.
- Naprawiono problem z brakiem punktu kontrolnego na poziomie heroicznym w misjach Laboratorium DARPA i Pentagon;
- Naprawiono problem w wyniku którego gracze otrzymywali obrażenia po zabiciu wrogiego gracza z debuffem Pełnej Flagi z zestawu True Patriot;
- Naprawiono problem, który mógł powodować, że gracze otrzymywali nieprawidłowe nagrody sezonowe na poziomach 60-65;
- Prawidłowe nagrody dodane zostaną do ekwipunku graczy, którzy ich nie otrzymali.
Zmiany w rozgrywce
- Punkty kontrolne będzie można resetować zmieniając globalny poziom trudności
- Zmiana dyrektyw nie spowoduje zresetowania punktów kontrolnych.
- Interfejs Ligii powinien być teraz bardziej intuicyjny podczas zmiany z tygodnia I na tydzień II.
Balans
NPC
- Stacja lecząca Czarnych Kłów
- Zmniejszenie tempa leczenia (z co 1,5 sek na co 2 sek);
- Elitarne stacje zapewnia „nadleczenie” tylko raz na NPC;
- Ograniczenie ilości leczenia, która może otrzymać NPC.
- Częściej będzie sprawdzać, czy NPC znajduje się na „linii widzenia”;
- Stacje wsparcia nie lecza pod wpływem EMP/ zakłóceń.
- Ogar Grenadier
- Wydłużenie czasu trwania ikony intencji, by dać graczom więcej czasu na reakcję;
- Wydłużone ostrzeżenia przed potrójnym atakiem grenadiera;
- Zwiększenie opóźnienia po potrójnym ataku grenadiera;
- Nieznaczne wydłużenie czasu odnawiania ataku w ruchu dla grenadiera.
- Ogar Minigun
- Wydłużenie czasu trwania ikony intencji, by dać graczom więcej czasu na reakcję;
- Zmniejszenie ataku miniguna 360st z 3 do 2 obrotów;
- Zmniejszono zasięg ataku 360st Miniguna z 70 na 30 metrów;
- Dostosowanie zachowań Miniguna, tak by rzadziej flankował i utrzymywał większy dystans od graczy.
- Reakcja tanka na ule i wieżyczki
- Dodanie większej kontroli odległości, tak by tanki nie przebiegały obok graczy w drodze do ula;
- Zmniejszenie limitu zagrożenia, tak by te NPC nie zmieniały nagle celu.
- Wygnańcy: granat zapalający i koktajl Mołotowa
- Lekko skrócony czas trwania efektu i zadawanych obrażeń;
- Komentarz twórców: Granaty tej frakcji były zbyt mocne w porównaniu do innych frakcji.
- Pentagon: Bossy
- Zmniejszenie zdrowia i obrażeń śmigłowca-drona;
- Nieznaczne zmniejszenie punktów życia i pancerza Brennera;
- Zmniejszenie obrażeń zadawanych przez Brennera;
- Zmniejszenie pancerza John 'Architekt’ Figgs.
- Moździerze
- Zmniejszenie uszkodzeń z moździerzy na Coney Island
- Zwiększenie opóźnienia między ostrzeżeniem, a wybuchem moździerzy w ZOO;
- Naprawienie ogólnych problemów ze skalowaniem obrażeń za pomocą moździerzy.
Umiejętności
- Wieżyczka szturmowa
- Ulepszono automatyczne celowanie wieżyczki, by priorytetem były dla niej NPC znajdujący się w jej pobliżu.
- Dron strzelec
- Poprawa zachowania, która ma uniemożliwić utykanie drona;
- Poprawa spójności ataku i podążania za celem.
Status
- Zatrucie
- Skrócenie czasu trwania i obrażeń.
- EMP
- Umiejętności EMP i efekty wstrząsów będą teraz zadawać obrażenia kilku umiejętnościom NPC: zakłócaczom od jednostek wsparcia, bomba z gwoździami od miotaczy.
Rankingi
- Zresetowano rankingi w najeździe Czarna Godzina