Na pierwszy ogień idzie połączenie serwerów Nagafen i Venekor. We wtorek Nagafen dostał funkiel nówka serwerek, i tym razem przenoszenie danych odbywało się „ręcznie” więc wszystko dobrze poszło. Natomiast w dniu dzisiejszym przestaje istnieć serwer PvP Roleplay Venekor (pa pa…) Wszystkie postacie zostaną przeniesione na Nagafen. Niestety ale serwer będzie wyłaczony minimum 12 godzin i miejmy nadzieję, że to starczy. W między czasie zapraszamy ekipę z Nagafena na zwiedzanie spokojnego i cichego serwera Runnyeye… Pamietajcie by podłaczyć się do kanału „polacy”, który to niestety nie działa na linii Runnyeye – Nagafen i naprawdę nie wiem dlaczego… Dziwne jest to, że mogę wysłać /tell do kolegi grającego w EQ1 a nie mogę na Nagafen 🙁

Jeśli chodzi o postacie z Venekora, to nie będą przeniesione te, które nie były zalogowane do gry przez ostatnie 18 miesięcy oraz postacie poniżej 10 levelu. Z tego co pisze Kiara na forum, to również lepiej opróżnić shared bank. Oczywiście trzymam kciuki za udane połaczenie i może parę słów jak wygląda teraz gra na Nagafenie po ulepszeniu serwera? Jest lepiej? Co z lagami?

Od dziś jest również możliwa zmiana rasy dzięki tokenom w Marketplace. Cena tokena to 25$.

Jak co czwartek na serwer Runnyeye zawita Hotfix. A co w nim dziś zobaczymy?

  • W zonie grupowej Nu’roga dodano przedmiot do domu, który można ukraść…
  • Lekko „znerfowano” walkę z trudna wersją Miragula
  • W Bastionie ulepszono loot z Munzoka, bo jakoś tylko 1 gildia go biła, reszta sobie odpuściła zobaczywszy ten loot…
  • zmniejszono również życie Munzokowi, oraz powiększono obszar ochronny – no ja sie nie dziwię, mob miał nawet nie wiem ile HP, zakładając że się ma minimum 130tys dps to walka trwa 30-40 min, do tego mnóstwo różnego rodzaju adów, klikanie odpowiednich lamp, przebywanie we właściwym miejscu o właściwej porze, power drain, kilka aoe, cursy, doty, których nie można usunąć słoiczkami bo mają 91 lvl (a słoiczki są do 88)… Ta walka to masakra…
  • W tym Hotfix naprawiono też w końcu wlakę z Mayogiem w Inner Sanctum, bo po ostatnim GU ady pojawiały się co 5 sekund.
  • Jeśli chodzi o NotD event, to ułatwiono walkę z Altiusem dla magów i za cholere nie wiem o co chodzi skoro wczoraj spokojnie zabiłam tego mobka na mojej małej coercer’ce…. A może coercer to nie mag?
  • Do pudełka z mgła dodano opcję on/off… Wczoraj zdobyłam kilka tych pudełek 🙂
  • Zmieniono „delikatnie” kolor armor’a wypadającego w Labiryncie z mobków, oraz zwiększono wypadalność spodni i chesta. Cholerka, a ja tego mam po kilka sztuk natomiast brakuje mi rękawiczek i butów :/

Kolejną rzeczą, którą „żyją” gracze EverQuest2 to puszczenie na serwer testowy nowego Streaming Client. Po pierwszych testach gracze są zachwyceni, gdyż mogą wejść do gry juz po 5 minutach od ściągnięcia nowego klienta, a nie jak do tej pory po kilku godzinach… Oczywiście w tej chwili testowana jest wczesna wersja, natomiast stopniowo będą dodawane ulepszenia, takie chociażby jak to, że klient będzie cały czas ściągał pliki  gdy gramy czy też odchodzimy od gry a nie tak jak jest teraz, że ściąga to co potrzebuje na daną chwilę i co może zająć kilka minut…

A ja na razie mam inny dylemat. Mój komputer ma 2 lata i oczywiście jak go kupowałam to był super uber, ale teraz… Procesor mam intel core 2 duo 2,2ghz i niestety to mało żeby grac w EQ2 w miarę normalnie. No cóż, nie wiedziałam tego jak kupowałam… I teraz nie wiem czy odkładać kasę na zupełnie nowy komputer i przemęczyć się jeszcze parę miesiecy, czy też wymienić procesor na Intel core 2 duo 3,0 Ghz… Tak to jest jak baba ma zadecydować… Ech…

3 KOMENTARZE

  1. Na serwerach PvP zawsze była wyłączona możliwość pisania do osób na innych serwerach/w grach SOE z prostej przyczyny, chodzi o blokadę informacyjną utrudniającą exploitowanie PvP. Skoro gracze z różnych stron konfliktu nie mogą się komunikować pomiędzy sobą inaczej niż emotami, to gdyby była możliwość gadania na kanałach znajdujących się poza serwerem szybko powstałby gdzieś kanał PvP dla Nagafena/albo prywatne kanały i blokada komunikacji na Nagafenie straciłaby sens.

  2. A co do nowego serwera to trudno powiedzieć, wczoraj nie chciał mi utworzyć nie lagującej instancji (i to koszmarnie, tak, że nie dało się jednego ciosu wyprowadzić) w T6, ale może jeszcze nie wszystko zepsuli, tfu, ustawili jak trzeba. Downtime trwał nie 12, a 18 godzin, a pare godzin później kolejny godzinny tym razem na hotfixa. Najlepsza była reakcja ludzi na kanałach na komunikat o tym downtime na hotfixa 😀 Teraz kolejny downtime na merge, który pewnie też będzie dłuższy niż 12 h, miodzio.

Comments are closed.