Nie Black Desert, czy ArcheAge, ale właśnie MapleStory 2, którego wydawcą jest Nexon, prowadzi w Korei pod względem popularności.

Dlaczego Koreańczycy zakochali się w tej grze? Głównie dzięki sporym możliwościom jakie ona oferuje: tworzenie strojów w grze oraz ich sprzedaż, zarabianie pieniędzy dzięki zgłaszaniu błędów, urządzanie mieszkań i budowanie domów. Gra ta też posiada wiele innych ciekawych rozwiązań takich jak grupowe przygody, mini-gry, PvP, losowe interakcje między graczami, Bossy, które pojawiają się w świecie oraz wymagające instancje grupowe.

 

Premiera tej gry w Korea miała miejsce dwa miesiące temu – siódmego lipca, i właśnie z tej okazji, Nexon Korea opublikował infografikę prezentująca niektóre statystyki. Od dnia premiery gracze stworzyli 3,5 miliona postaci, zabili 6,3 miliarda potworów, wysłali 22 miliony listów w grze, a co niektórzy  z nich pokonali dystans 42 tysięcy kilometrów.

MapleStory2-statystyki-1 MapleStory2-statystyki-2 MapleStory2-statystyki-3 MapleStory2-statystyki-4

 

Na tą chwilę nie wiadomo kiedy MapleStory 2 będzie mieć premierę na Zachodzie, ale z pewnością to nastąpi…

 

5 KOMENTARZE

  1. Śmieszna, graficznie nawet przyjemnie wygląda jak na produkt made in Korea. Tylko czy to produkt na runek EU.

  2. Gra prezentuje sie niesamowicie, szczegolnie klimat jaki oferuje. To nie musi byc full wypas grafika ala Black Desert – liczy sie zabawa i grywalnosc.
    Pierwsza czesc doczekala sie lokalizacji angielskiej. Wiec jest szansa ze dwojka rowniez wyjdzie poza koreanskie krzaczki. Ale pewnie dopiero w 2016. A szkoda :/

  3. Grałem w jedynkę i była co najmniej fajna 🙂 . Przestałem tylko przez hack – wchodzę do pomieszczenia a facet sąga do siebie wszystkie mobki biegając w powietrzu…

Comments are closed.