Obok Star Citizen i Elite Dangerous, No Man’s Sky jest kolejna ambitna grą, w która już niedługo będzie można zagrać.
Gra ta, jako jedną z podstawowych funkcji, promuje międzyplanetarne podróże kosmiczne, gdzie zarówno planety, jaki i stworzenia oraz środowiska są proceduralnie generowane. Nie starczy nam życia aby odwiedzić wszystkie planety, jakie znajdują się w tej grze, a mimo to tytuł ten zajmuje tylko 6GB danych na dysku. W zeszłym tygodniu padło podejrzenie, że gra ta wykorzystuje opatentowaną przez holenderską firmę Superformułę, pozwalającą właśnie na generowanie tego świata, ale Sean Murray – twórca gry, zaprzeczył tym doniesieniom.
Premiera No Man’s Sky była już kilkukrotnie opóźniana i niestety wygląda na to, że gracze wersji na PC będą ponownie musieli uzbroić się w cierpliwość. Zgodnie z najnowszymi informacjami na stronie głównej gry, premierę wersji na PC przesunięto z 9 na 12 sierpień. Gracze wersji na PS4 nie muszą się martwić tym opóźnieniem, gdyż premiera No Man’s Sky na konsolę odbędzie się tak jak zaplanowano – 9 sierpnia w Ameryce oraz 10 sierpnia w Europie.
Wiem, że to zła informacja dla osób, które od wielu miesięcy wyczekują premiery tego tytułu, ale pocieszę Was tym, że zgodnie ze słowami Murraya, No Man’s Sky będzie oferował wsparcie w języku polskim.
Aaajjjj … dobrze że to tylko 3 dni. Będzie czas żeby zerknąć jak dokładnie mechanika gry działa kiedy pojawią się pierwsze filmiki z konsoli.
btw. tylko 2 dni bo na PC i u nas miało być 10.08 >_> dobrze pamiętam o tej dacie bo będę wychodzić z szpitala 😛 (jak wszystko dobrze pójdzie) 😛
Oby tylko gra wyszła. 2 dni to nie koniec świata 😉
Dodatkowy plus jest taki że przy okazji premiery NMS na konsolach sprawdzą stabilność serwerów. I tak oto konsolowcy ponownie robią za testerów 😉 😀