Po ogłoszeniu w kwietniu, że Bless w końcu trafi na rynek zachodni, informacje na temat lokalizacji tej gry lekko zanikły. Owszem, po drodze była ankieta na temat pewnych aspektów koreańskiej wersji tej gry, ale poza tym zapanowała cisza.

W dniu wczorajszym jednak, producent Bless – Crasomyr, wyjaśnił co działo się od tego czasu w Aeria Games i jak postępują prace nad lokalizacją gry.

Zacznijmy od tego, że na przełomie maja i czerwca nastąpiło połączenia Aeria Games z Gamigo Group, a co za tym idzie firmy te przeszły reorganizację, która to wpłynęła na to lekkie opóźnienie. Na ta chwilę jednak utworzona została już ekipa zajmująca się lokalizacją Bless, a w ostatnim czasie COO Aeria Games poleciał do Korei aby spotkać się kierownictwem Neowiz Games i zaplanować harmonogram dla tego tytułu. Kolejne spotkanie pomiędzy Aeria Games i Neowiz zaplanowane zostało na trzeci tydzień sierpnia.

W ostatnim miesiącu uruchomiono pierwsze serwery testowe dla Aeria Games i osoby znajdujące się w zespole Bless grają, odkrywają i zdobywają wiedzę o tym tytule. W czasie testów devsi analizują mechanikę gry, po to aby dowiedzieć się w jaki sposób można poprawić tą grę.

Od strony technicznej, ekipa z Aeria Games stara się ustalić specyfikacje serwerów oraz ilość użytkowników jakie zdołają one pomieścić. Zarówno technicy z Aeria, jak i z Neowiz, pracują nad rozwiązaniem ewentualnych problemów, jakie mogą pojawić się w momencie premiery tej gry. Problemem dla graczy z NA/EU może być uruchamianie gry przez przeglądarkę, jak to zostało zrobione w Korei, dlatego też trwają prace nad nowym launcherem dla Bless.

Oprócz tego trwają intensywne prace nad tłumaczeniem z języka koreańskiego, całego lore i wszelkich informacji jakie tworzą piękny świat Bless. Neowiz włożyło bardzo dużo pracy w opracowanie wielkiej ilości materiałów przedstawiających historie rozgrywające się w tej grze i ekipa z Aeria Games jest tym zachwycona, gdyż niewiele twórców gier wkłada w ten aspekt aż tyle pracy.

W przyszłym tygodniu Aeria Games zamieści podsumowanie ankiety na temat tej gry, w jakiej wzięły udział osoby grające na serwerze koreańskim. Zgodnie z informacja Crasomyra, wszelkie przekazane opinie będą wzięte pod uwagę.

No cóż, czyli czekamy na rozwój sytuacji i miejmy nadzieję, że już niedługo dowiemy się kiedy gra ta będzie mieć premierę w Europie.

2 KOMENTARZE

  1. Mam złe wspomnienia z Gamigo i ich wersją Last Chaos. Jeśli oni się połączyli z Aerią, to będzie jeszcze gorzej niż myślałem, że może być…

  2. Oh. Raiv przypomnial mi o starych „dobrych” czasach kiedy gralem w jeden tytul wydany przez Aerie. Jakie to były emocje. Ale lezka w oku sie kreci, ze tym razem GMi sami beda sie czegos uczyc o grze w ktorej pracuja a nie z kazdym pytaniem mknac do Pana Chalskiego. Esh ale jezeli nie wymienili wszystkich pracownikow a tym bardziej szefow /woop chyba to by byla juz inna firma i przydalo by sie uzyc innej nazwy aby zle wspomnienia znikly/ to oni sami nie beda wstanie nauczyc sie zby wiele o grze i jej mechanice. Wyobrazam sobie pierwszy dzien na serwerze GMow
    – No chlopaki i kobity to trzeba sie przegrupowac i zraidowac ta mape z tych zolwi // czy jakis innych mobow 1 lvl co w wiekszosci grach sa na 2 auto attacki// Jezeli nie bedziemy czujni to znowu polegniemy
    – Yes Sir ! Proponuje utworzyc 4 zespoly po 5 osob i przemieszczac sie w formacji diament !
    – Dobrze Zygfryd, bardzo dobrze. Ale proponuje abym to ja jako glownodowodzacy bym w centrum formacji dzieki czemu bede najbezpieczniejszy i uda mi sie zgromadzic cenne informacje o tych nieznanych stworzeniach.

    Tia. Liczylem na bless, ze moze zobacze czy pobawie sie tam troche ale od informacji ze to aeria ogarnia towarzysza mi jedne slowa ” Fuq this sh1t i’m OUT !
    A kazda nowa informacja jeszcze bardzie oddala moja zabawe z ta gra

Comments are closed.