Trzeba powiedzieć jedno: PlayerUnknown’s Battlegrounds odnotował olbrzymi sukces jak na grę we wczesnym dostępie. W zaledwie 40 dni studio Bluehole sprzedało ponad 2 miliony egzemplarzy tej gry!

A to dopiero początek, bo tytuł ten staje się coraz bardziej popularny i świadczy o tym chociażby fakt, że PlayerUnknown’s Battlegrounds pobiło dotychczasowego króla w kategorii gier Battle RoyaleH1z1: King of the Kill. W ostatni weekend, w tym samym momencie do gry zalogowanych było ponad 144.000 graczy, czyli około 7.000 więcej niż do konkurenta w jego szczytowym momencie.

Jest to naprawdę wyśmienity wynik, zważywszy na to, że gra ta oficjalnie jeszcze nie zadebiutowała

Jeśli myślicie, że wynik ten sprawi, że twórcy gry osiądą na laurach, to się mylicie. Od dnia premiery na Steam Early Access, studio Bluehole ciężko pracuje nad ulepszeniem poszczególnych elementów tej strzelanki, usuwa błędy oraz dodaje nowe zawartości w postaci broni, czy też pojazdów.

A to nie wszystko, bo już teraz wiadomo, że trwają prace nad dwoma nowymi mapami! Pierwsza z nich będzie małym, pustynnym miasteczkiem, a druga wyspą z ośnieżonym szczytem górskim pośrodku oraz umiarkowaną dżunglą na jej obrzeżach. Niestety, na ten moment nie wiadomo, kiedy mapy te zostaną dodane do gry, ale patrząc na tempo prac, spodziewam się, że w przeciągu najbliższych kilku miesięcy.

Aby uczcić ten znakomity wynik, studio Bluehole organizuje już w najbliższy czwartek (4 maja) pierwszy, charytatywny turniej drużynowy w PlayerUnknown’s Battlegrounds, a zebrane podczas niego fundusze, przekazane zostaną na fundację Gamers Outreach. Pierwszy mecz drużyn europejskich zaplanowano na godzinę 19:00 czasu polskiego i będzie można go obejrzeć na oficjalnym kanale gry na Twitch.tv.

A czy Wy zaliczacie się do grona 2 milionów osób, które zakupiły PlayerUnknown’s Battlegrounds? Jeśli tak, to podzielcie się z nami swoją opinią na jej temat 🙂