Trzeba powiedzieć jedno – już od dnia premiery na Steam Early Access, strzelanka PlayerUnknown’s Battlegrounds radzi sobie wyśmienicie i wygląda na to, że jej popularność nie słabnie.

Dopiero co informowałam Was o tym, że produkcja ta sprzedała już ponad 3 miliony egzemplarzy, a to nadal nie koniec jej tryumfalnego pochodu. W krótkim komunikacie zamieszczonym na Twitterze, Brendan Green – pomysłodawca tej gry, pochwalił się, że wczoraj przekroczono kolejną granicę – gracze zakupili już ponad 4 miliony kopii tej produkcji i to w zaledwie trzy miesiące! Musicie przyznać, że jest to rewelacyjny wynik, jak na tytuł we wczesnym dostępie.

Na kolejną falę zainteresowania, z pewnością miały wpływ informacje dotyczące planów rozwojowych tej gry na przyszłość, jakie ujawniono w trakcie konferencji E3: nowe mapy, mechanika skoków przez przeszkody i wspinania, a także nad tryb zombie.

Zwiastun trybu Zombie w PUBG

PlayerUnknown’s Battlegrounds jest też regularnie aktualizowany. Wczorajsza łatka znacznie poprawiła optymalizację, a prawdopodobnie już w przyszłym tygodniu do gry dodane zostaną dwie nowe bronie: karabin modułowy OC-14 Groza oraz Glock 18C, pistolet z dwoma trybami strzelania. Trwają także prace nad systemem asyst drużynowych przy zabójstwie, nagradzającym „punktami za zabójstwo” gracza, które faktycznie unieruchomił wroga, a nie tego, który wyeliminował wykrwawiającego się przeciwnika.

Zgodnie z pierwotnymi założeniami studia Bluehole, PlayerUnknown’s Battlegrounds ma mieć swoja premierę jeszcze w tym roku.

Niestety, jeśli liczyliście na to, że zakupicie ten tytuł w czasie Letniej Wyprzedaży na Steam, to muszę Was rozczarować – produkt ten nie został objęty promocją.