W najnowszej aktualizacji do Dark and Light – Flames of Bel’Xahl, do gry dodano między innymi nową instancję dla grupy z nowymi stworzeniami, nowe wyposażenie, indyka, ulepszono wygląd World’s End oraz wyzerowano postęp na serwerach Chaosu.
W Scalding Abyss, nowo dodanej instancji dla grup, gracze stawią czoła największemu wyzwaniu – armii żywiołaków ognia, które przywołuje sam Pan Ognia Bel’Xahl. Już samo zwiedzanie wnętrza gorącego wulkanu może okazać się – o ile nie posiada się odpowiedniego wyposażenia, sporym wyzwaniem, a tu jeszcze stawić trzeba będzie czoła nowy przeciwnikom takim jak chociażby dwugłowy piekielny pies Orthrus, Ashen Fist Gobliny, Scalding Wyrmy, czy też sam Bel’Xahl. A do tego, walcząc z nimi, należy cały czas pamiętać, że lawa jest gorąca i wejście do niej może zakończyć się tragicznie…
Po pokonaniu wszystkich przeciwników w Scalding Abyss – pamiętajcie o tych butelkach z wodą, gracze uzyskują dostęp do nowego stołu rzemieślniczego znajdującego się w tym miejscu, przy użyciu którego mogą stworzyć nowe legendarne pancerze i broń.
Oprócz tego ekipa Dark and Light poprawiła nieco obszar zwany World’s End, dzięki czemu użytkownicy chcący zbudować w tym miejscu swoje fortece, w końcu będą mogli to zrobić. W grze pojawiła się także Dziki Indyk, którego sprawni myśliwi przerobić mogą na soczysta pieczeń, a także wykopano stajnie poza mury miast.
Jeśli chodzi o niedawno udostępnione serwery Chaosu, które skoncentrowane są na agresywnym PvP i eliminacji konkurencji, to wszelki progres na nich został wyzerowany i wprowadzono nowy system rankingowy dla klanów. Od teraz wykonując różne czynności gracze zdobywają punkty dla swoich domów, bo tak zwą się klany w tej grze. Każdej niedzieli, trzy klany z największą liczba punktów, otrzymywać będą atrakcyjne nagrody. Dobra wiadomość jest taka, że nagrody te nie przepadną po kolejnych resetach tych serwerów.
Serwery Chaosu są wciąż we wczesnej fazie testów, a my planujemy regularne resetowanie serwerów (wipe) oraz zmiany w zestawie reguł na nich funkcjonujących. Będziemy trzymać dane dotyczące wszystkich domów, które otrzymały nagrody, i po każdym kolejnym resetowaniu serwerów, zostaną one zwrócone.
Dodatkowo studio Snail Games wprowadziło do gry dwie nowe umiejętności, z których jedna unieruchamia przeciwników, a druga leczy sojuszników. Dodano także odrzut podczas otrzymywania obrażeń, zoptymalizowano animacje stworzeń i zmniejszono liczbę tych agresywnych znajdujących się w okolicach miast, a także dodano nowe efekty dźwiękowe dla toporów i sierpów.
Jeśli zainteresowały Was te zmiany, to podobno Dark and Light można zakupić taniej na Steam przez kolejne kilka dni. Pisze podobno, bo niestety do tej pory nie ma ceny w przeliczeniu na złotówki. Obejrzyjcie też zwiastun podsumowujący większość nowości i zmian, jakie trafiły do gry w najnowszej aktualizacji.
Ładnie się ta gra rozwija, do wyjścia z EA pewnie dostaniemy jeszcze sporo zawartości 🙂
Rzeczywiście, co chwilę coś nowego dodają 😀