Bez większych zapowiedzi, na serwery survivalu Miscreated trafiła kolejna aktualizacja, która znacznie ulepszyła system budowania baz oraz dodała kilka interesujących nowości.

Zacznijmy od w pełni metalowych części do bazy, które w przeciwieństwie do istniejących platerowanych wzmocnień, są znacznie bardziej wytrzymalsze i… nie można ich stworzyć. Elementy te pojawiać się będą w świecie, a z racji tego, że są bardzo ciężkie, jedyny sposób dostarczenia ich do bazy to holowanie. I właśnie dlatego spora część pojazdów otrzymała zdolność holowania, ale tylko wtedy jeśli w ich ekwipunku umieści się stalową linką (Tow Cable).

Studio Entrada Interactive podjęła decyzje także o zmniejszeniu godzin trwania bazy, jakie dodaje każdy kolejny element – z dotychczasowych 12 na 6, oraz usunięto możliwość tworzenia zakrzywionych ścian. Oprócz tego platerowane elementy baz wymagają od dzisiaj Scrap Metal by móc je naprawić, metalowe Sheet Metal, a aby zmniejszyć ilość lewitujących części baz, ich elementy można od dzisiaj stawiać tylko na ziemi, skałach lub innych elementach baz.

Dodatkowo ekipa Miscreated dodała do gry strzelbę THOR-12, zmieniła mechanikę ponownego pojawiania się pojazdów i namiotów – od teraz pojawią się w losowym czasie po zniszczeniu jednego z nich, oraz zwiększyła ilość pojawiających się w świecie namiotów do 20 sztuk. Wielbicieli zbieractwa z pewnością ucieszy informacja o dodaniu możliwości zbierania jagód z krzaków, a także pojawieniu się w świecie zgniłych warzyw oraz innej żywności – ummm mniam… I jak zwykle naprawiono mnóstwo błędów oraz poprawiono kilka animacji.

Całkiem nieźle – prawda?

Pełną listę zmian znajdziecie tutaj, a jeśli chcielibyście zagrać w Miscreated (lub już gracie), to nie zapomnijcie dołączyć do super pomocnej polskiej społeczności tej gry na Discord. Zapraszam serdecznie w ich imieniu 🙂

Poprzedni artykułKolejne zmiany, poprawki błędów i nowe skórki na testowym H1Z1
Następny artykułFortnite Battle Royale dodaje panele skokowe, tryb PvE wzbogaca się o nowe strzelby
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Piotr Pieńkowski

Należy przy tym dodać, że patch dosłownie zdemolował 90% baz, bowiem poznikały bramy, drzwi, ściany, dachy itp. Wszystko dlatego, że Entrada zmienia system budowy baz na bardziej stabilny, a przy tym uniemożliwiający budowanie ufo-domków. Dla przyszłego grania to rzecz fundamentalna, a gracze kiedyś to docenią, jednak teraz nastroje w tej społeczności są, hmm… napięte?

Widzę właśnie, że ludzie są lekko wkurzeni 🙁