Kilka dni temu, co niektórzy gracze Fortnite: Ratowanie Świata stracili swój ekwipunek, karnety w Battle Royale zostały zresetowane na I poziom, a inne osoby nie otrzymały zakupionych V-dolców.

I o ile w przypadku Battle Royale pomogło zwykłe zrestartowanie gry, a utracone V-dolce oddawane były po kontakcie z obsługa klienta Epic Games, to gracze PvE nie byli takimi szczęśliwcami. Niektórzy z nich utracili cały, zbierany od kilku miesięcy, ekwipunek. Niezmiernie frustrujące przeżycie dla tych osób, które spędziły nawet kilkaset godzin aby go zdobyć.

Dlaczego tak się stało? Okazało się, że problemy te związane były z uszkodzonym nodem.  Został on po kilku godzinach wyłapany, usunięty i zastąpiony nowym, co po części rozwiązało problem. Niestety, brak ekwipunku został nadpisany na koncie co niektórych graczy PvE.

Zawiedliśmy Was w trzech wymiarach…Po pierwsze, mieliśmy problem z naszą wersją 27 grudnia, co za skutkowało to tym, iż niektórzy z Was zostali połączeni z nieprawidłowo funkcjonującym nodem. To stworzyło sytuację, w której gra nie mogła uzyskać dostępu do Waszego ekwipunku i miało się wrażenie, że straciliście wszystkie swoje rzeczy. Potem gra zapisała Wasz obecny status, nadpisując go nad tym gdzie posiadaliście wyposażenie, czego rezultatem była utrata Waszych rzeczy.Ponieważ problem ten był ograniczony jedynie do osób, które miały styczność z zepsutym nodem, nie mogliśmy po prostu zrobić rollbacka o kilka godzin, ponieważ zakłóciłoby to rozgrywkę i postępy milionom graczy.Oznacza to, że niektórzy z Was stracili wiele przedmiotów (nie schematy i walutę), zasoby do ich wytwarzania i bronie. Naprawdę nam przykro, bo jest to jedna z najgorszych rzeczy jaka może przydarzyć się w grze bazującej na kolekcjonowaniu przedmiotów.Po drugie, okazało się, że problem ten dotyczy także magazynu w bazach niektórych graczy. Pracujemy nad rozwiązaniem tego konkretnego problemu i poinformujemy Was o tym później.Po trzecie, natknęliśmy się na wybrana grupę osób, które zakupiły V-dolce, ale ich nie otrzymały. To również było bardzo irytujące, szczególnie gdy chcecie coś kupić, system pobrał Wasze pieniądze, a Wy nie otrzymaliście swoich rzeczy. Wczoraj, 29 grudnia, wynagrodziliśmy to tym osobom, oddając im V-dolce w pełnej kwocie lub wyższej.W tej chwili zespół opracowuje lepszy system rekompensaty dla najbardziej poszkodowanych kont.

Już na drugi dzień po awarii, poszkodowani gracze Fortnite: Ratowanie Świata otrzymali rekompensatę w postaci 2000 V-dolców oraz wielu materiałów do wytwarzania przedmiotów. Niestety, osoby, które spędziły w tej grze kilkaset godzin i wylewelowały swoje bronie na maksymalny poziom, nie były zadowolone z tej rekompensaty. I jest to zrozumiałe. 2000 v-dolców nie oddadzą im broni z poziomu 100+, bo aby uzyskać taką broń, potrzeba poświęcić na grę wiele godzin grindu.

 

Przedstawiciele Epic Games usłyszeli te narzekania i także doszli do wniosku, że rzeczywiście nie jest to wystarczająca rekompensata. Wczoraj rozpoczęła się kolejna tura wynagradzania graczy ich strat – tym razem uzależniona jest od tego, jak długo dany użytkownik gra w Fortnite: Ratowanie Świata. Co niektórzy gracze zgłaszają, że otrzymali jeszcze więcej surowców i nawet 6.000 V-dolców!

Początkowe rozwiązanie, bez pełnego przywrócenia wyposażenie, nie zmniejszy Waszej straty. Ponieważ nie wiemy, jak długo może potrwać przywracanie Waszego wyposażenia, dajemy Wam jeszcze większą rekompensatę, zależną (w przybliżeniu) od czasu jaki spędziliście w grze.

Szanujemy Wasz czas, wysiłek i poświęcenie dla Fortnite.

Naprawdę przykro nam, że stało się to w okresie świątecznym, kiedy wszystko czego pragniecie, to usiąść i grać.

I jak Wam się podoba podejście Epic Games?

Oto jakich zmian możecie spodziewać się w Fortnite: Ratowanie Świata

Jeśli otrzymaliście rekompensatę za utracone przedmioty, to pochwalcie się w komentarzach poniżej co otrzymaliście i czy jesteście z niej zadowoleni.

 

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.PL na Facebook aby byc na bieżąco z informacjami o Fortnite 🙂