W Fortnite Battle Royale pojawi się dzisiaj nowa broń – karabin szturmowy z celownikiem termicznym, a do tego twórcy gry ulepszyli pułapkę Odbijacz oraz dodają dwa nowe tryby okresowe.
Prócz nowości, naprawiono wiele błędów, a także dodano nowe funkcje w ustawieniach: możliwość ustawienia czułości myszy na osi X i Y. Ponadto, obrażenia zadawane przez graczy, będą w od dzisiaj zaokrąglane w dół.
PRZEDMIOTY
Karabin szturmowy z celownikiem termicznym
- Dostępny w wariantach epickim i legendarnym;
- Podstawowe obrażenia do 36-37;
- Znaleźć go można jako łup na ziemi, w skrzyniach ze skarbami oraz zrzutach;
- Widzi skrzynie, zrzuty, ciepło wydzielane przez przeciwnika i więcej.
Inne
- Maksymalny zasięg dla większości broni dopasowano do odległości renderowania, co oznacza że wzrósł z 250m na 275m;
- Plecak odrzutowy trafił do skarbca.
Poprawki
- Pułapka Odbijacz nie unosi się już w powietrzu;
- Kucanie podczas celowania będąc w Zalewie Zdobyczy, nie powoduje już wrażenia, że postać jest pod wodą;
- Można rzucić C4 podczas sprintu.
ROZGRYWKA
- Dodano nowy stadion piłkarski na północy mapy.
- Dodano nowe opcje kolorystyczne dla Karbida i Omegi.
Pamiętacie propozycję fanów (poniżej)? Jest wielce prawdopodobne, że właśnie to rozwiązanie dodane zostało do gry.
TRYBY OKRESOWE
Starcie Snajperów v3
- Dodano karabiny szturmowe z lunetą;
- Usunięto kuszę;
- Ilość amunicji w świecie wróciła do normy
- W v2 pudełka z amunicją miały więcej pocisków;
- Epickie i legendarne snajperki można znaleźć także w łupach na ziemi;
- Łupy na ziemi zmniejszone o 50%;
- Ilość zasobów do budowania zmniejszona o 25%;
- Możliwość przejścia w stan powalenia została wyłączona. Powaleni gracze są automatycznie eliminowani;
- Statystyki są zapisywane.
Ustawka 50 na 50 v3
Dwie drużyny po 50 graczy walczą do samego końca!
- Co nowego?
- Dodano olbrzymi krąg burzy na starcie meczu;
- W nowym kręgu pojawią się dodatkowe zrzuty z zaopatrzeniem;
- Obrażanie zadawana podczas powalenia postaci zmieniono na domyślne (2hp co jakiś czas);
- Zrzuty zaopatrzenia pojawiają się w seriach po 4-8 (poprzednio 3-6), spadają co dwie minuty i lądują jedynie w dwóch ostatnich kręgach burzy.
- Bonusowe zasoby uzyskiwane ze zbieractwa zmniejszono z 75% na 25%;
- Zasady
- Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z dwóch różnych jej stron. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, bus wrogów – czerwony.
- Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linie walki” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii skutkuje zwiększonym prawdopodobieństwem natknięcia się na wrogów.
- Ponieważ jest to „tryb z dużymi oddziałami”, statystyki profilu nie będą rejestrowane. Codzienne i cotygodniowe wyzwania nadal są aktywne, poza wyzwaniami bezpośrednio opartymi na grze w oddziałach („Bądź wśród 6 najlepszych oddziałów” itd.).
- Łupy
- Zwiększono szanse na pojawienie się skrzyń z 50-70% na 75-90%;
- Zwiększono szanse na pojawienie się skrzynek z amunicją z 65-80% na 75-90%.
- Ilość zbieranych zasobów budowlanych wzrosła 25% w stosunku do wartości domyślnych;
- Zwiększono prawdopodobieństwo pojawienia się łupu na ziemi o 15%;
- Podwójna ilość amunicji do znalezienia na ziemi;
- Skrzynki z amunicją dają potrójną ilość amunicji;
- Skrzynie ze skarbami mają podwójną ilość amunicji oraz materiały eksploatacyjne
- Zrzuty zaopatrzeniowe zawierają podwójną ilość amunicjo, dodatkowy materiał eksploatacyjny, zasoby i pułapki.
WYDAJNOŚĆ
- Zoptymalizowano wózki sklepowe;
- Zoptymalizowano renderowanie na wszystkich platformach.
AUDIO
- Zmieniono odgłosy kroków
- Zwiększono odgłos kroków przeciwnika o 25%;
- Zmieniono wyciszanie kroków wraz z oddalaniem;
- Zwiększono zasięg słyszalności kroków o jeden kwadrat (budowania).
- Dodano więcej szczegółów do dźwięku busa bojowego;
- Zmniejszono dźwięk aktywacji skokskał.
GRAFIKA I ANIMACJA
- Ulepszono wygląd busa bojowego
I co o tym sądzicie?