Wygląda na to, że devsi ze studia Funcom pracują także w weekendy. W sobotę na serwer testowy Conan Exiles trafiła kolejna aktualizacja, a wraz z nią mnóstwo zmian i nowości które z pewnością zainteresują fanów tego tytułu.
W nowym lochu dla grupy śmiałkowie na 60 poziomie staną do wali z Mistrzem Warmaker. Ponadto aktualizacja ta wprowadzi dalsze ulepszenia w populacji poszczególnych frakcji, odświeży system temperatur, zmieni atrybuty zwinności i przetrwania, a także zbalansuje bronie. Twórcy dodali także wiele ulepszeń związanych z jakością rozgrywki oraz naprawiono wiele błędów, wliczając w to latających niewolników.
NOWY LOCH: Sanktuarium Mistrza Wojny (Warmaker’s Sanctuary)
Starożytne sanktuarium otworzyło swe podwoje i nieustraszeni poszukiwacze przygód zmierzą się w nim z kolejnymi wyzwaniami. W sercu tej lokacji czekają najniebezpieczniejsi przeciwnicy.
Do zdobycia będzie nowy łup: bronie, zestawy pancerzy oraz unikalne przedmioty do wyposażania wnętrz.
Bazując na wcześniejszych aktualizacjach, kolejne frakcyjne stolice i lokacje, a także jaskinie, doczekały się zmian. Ta reorganizacja obejmuje dodanie nowych bossów, funkcjonalności, łupów oraz nowych przepisów do znalezienia.
Zmiany obejmują między innymi: Kopce Umarłych, Zatoka Bukanierów, Grota Haumana, Schronienie Grzeszników, Czarny Galeon, Nora, Schronienie Xalthara, Królewska Nisza, Skrót Pędziwiatra, Jaskinia Szelestów i inne miejsca.
Zmiany w systemie temperatury
Zmieniono i ulepszono system, by stał się bardziej spójny i łatwiejszy do zrozumienia, wliczając w to efekty nakładane na graczy.
- Obrażenia zadawane przez temperaturę zostały zmienione z % maksymalnych punków życia na stałą liczbę.
- Żywność i napoje ogrzewające oraz chłodzące, maja teraz znaczniki, które to wskazują.
- Nie można już kumulować buffów temperaturowych, a zamiast tego zastępują one siebie nawzajem.
- Wyjątkiem jest chłodzenie wodą, które się kumuluje.
- Debuffy temperaturowe nie mogą być nadpisywane ani zastępowane przez wzmocnienia działające na temperatury.
- Woda pitna zapewnia efekt „chłodzenia wodą”, zamiast „chłodzenia”.
Zmiany we właściwościach
- Każdy punkt atrybutu w Przetrwaniu daje teraz 1,2% redukcji do ilości obrażeń z debuffów dla trucizny, krwawienia, gazu, potknięcia, oszołomienia, itd.
- Przetrwanie wpływa także na debuffy temperaturowe.
- Zwinność dodaje teraz 4 punkty pancerza za każdy punkt (dotychczas było 2).
- Pierwszy profit z drzewka Zwinności teraz bardziej redukuje zużycie wytrzymałości podczas sprintu.
- Zmieniono profit Szczelina w pancerzu w drzewku Celność. Nie zwiększa on teraz o 50% współczynnika penetracji pancerza bronią, a zamiast tego daje na stałe +30% do penetracji pancerza, co znacznie zwiększa jego zastosowanie.
Balans broni
- Hitboxy dla niektórych ataków mieczem, młotem i katana zostały zwiększone.
- Zmieniono system używania wytrzymałości (staminy) w grze: ciężkie ataki będą zużywały większą ilość wytrzymałości, a wyjątkiem będą sztylety.
- Zużycie wytrzymałości podczas walki sztyletami zostało zmniejszone.
- Włócznie zadają mniejsze obrażenie niż wcześniej.
- Pałki, stępione strzały i oszczepy teraz także zadają obrażenia wytrzymałości graczom (stamina). Dodatkowo stępione strzały i oszczepy mają zwiększoną szansę nałożenia efektu „wstrząsu” na gracza.
Inne
- Zwiększono ilość punktów doświadczenia otrzymywanych za pokonanie stworzeń w Krainie Wygnańców, co ma pomóc w levelowaniu postaci.
- Przepisy Ymira zostały zbalansowane i nie powinny wymagać już zbyt wielu odłamków.
- Zwiększono ilość pancerza dla ciężkiej zbroi.
- Potężni NPC w Wulkanie mają teraz więcej punktów życia.
- Naprawiono błąd, który powodował że niewolnicy tragarze zadawali znacznie więcej obrażeń od innych niewolników.
- Darfari, Psy Pustyni i Łowcy Relikwii mają teraz zwiększoną ilość typów niewolników.
- Większość niewolników nazwanych (T4) przeszła ostry trening i są teraz trudniejsi do pokonania.
- Przywódcy bandytów i ich towarzysze nie mogą być teraz znokautowani.
- Oswojeni już bandyci nie zostaną usunięci.
- Naprawiono błąd, przez który niewolnicy teleportowali się do domu, jeśli było się od nich za daleko.
- Naprawiono błąd, przez który niewolnicy mogli pozostać w swojej pierwotnej lokalizacji, nawet jeśli struktury zostały zniszczone.
- Jaja skorpiona wykluwają się zgodnie z planem.
- By nauczyć się przepisów Obsydianowych, należy znać te na gwiezdny metal.
- Pancerze epickie nie wymagają już podstawowej ich wersji do wytworzenia. Zamiast tego zwiększono bazowy koszt ich wytworzenia.
- Tłocznia poprawnie przerabia zwłoki skorpiona.
- I wiele innych poprawek…
Na tę chwilę nie wiadomo, kiedy aktualizacja ta trafi na serwery Live.
Dajcie znać w komentarzach poniżej, co sądzicie o tych nowościach i planowanych zmianach.
Co było złego w latających niewolnikach? 😀 aby ten nowy dung był lepszy od kopalni 🙂
oby byl lepszy od podwodnego miasta.