Od jakiegoś już czasu było wiadomo, że studio Bluehole, twórcy Tera oraz niezmiernie popularnej strzelanki PlayerUnknown’s Battlegrounds, pracują nad nowym MMORPG – i w końcu wiemy co to jest!
W trakcie dzisiejszej konferencji podczas tragów G-Star 2017, studio Bluehole zaprezentowało pierwszy zwiastun swojej najnowszej produkcji – Ascent: Infinite Realm.
Zgodnie ze słowami twórców, gra ta łączy w sobie klimaty steampunkowe z fantasy, a jej akcja osadzona został w wielkim otwartym świecie, wypełnionym przedziwnymi stworzeniami oraz wojną pomiędzy frakcjami.
Ascent: Infinite Realm rozgrywa się w fantastycznym świecie steampunkowym, w którym rządzą maszyny i magia, a każdy uzależniony jest od lotu, podróżowania i podbijania. W poszukiwaniu nowego domy, gracze udadzą się w przestworza mając do swojej dyspozycji duży wybór statków powietrznych, pojazdów oraz latających wierzchowców, tak aby swobodnie móc odkrywać ten niezwykły świat.
Pojazdy i wierzchowce w Ascent: Infinite Realm służą jednak nie tylko jako środek transportu, ale i dostarczają graczom niesamowitych wrażeń z bitew PvP pomiędzy frakcjami. W czasie wojen RvR, frakcje walczą o sławę i chwałę, podejmując po kolei ofensywne oraz defensywne starania przy użyciu wszelkich fantastycznych latających wehikułów. Gracze mogą dołączyć do walki także będąc na ziemi, mając do dyspozycji mechy oraz działa przeciwlotnicze do zwalczania zagrożeń powietrznych lub też inicjowania naziemnych ataków powietrznych – to wszystko w zależności od mapy i przyjętej strategii. Frakcje mają do swojej dyspozycji różne bronie taktyczne, takie jak działa i miny, jak i buffy zwiększające ataki, co może przechylić szalę zwycięstwa na ich stronę. Połączenie walki naziemnej z powietrzną sprawia, że każda bitwa jest strategicznie trudna i dynamiczna.
Większość zawartości w Ascent: Infinite Realm jest w dużym stopniu dostosowywalna, co pozwali graczom dopasować poszczególne elementy zgodnie z ich stylem gry i wyzwoli w nich kreatywność. Do dyspozycji użytkowników oddano różne rodzaje statków, którym można zmieniać wygląd, kolor, a nawet wydajność. Oprócz tego gracze mogą tworzyć własne misje, zmieniać trudność przeciwników z którymi walczą w lochach, jak i tych znajdujących się na ich terenach łowieckich.
Jeśli chodzi o tereny łowieckie, to wygląda na to, że użytkownicy Ascent: Infinite Realm będą mogli zostać właścicielami nie tylko domów, ale i całych posiadłości, które można zwiedzać, rozwijać oraz dowolnie zmieniać wygląd. Z bardzo krótkiego opisu, wynika także, że posiadłości te będzie można łączyć budując społeczność, która będzie mieć jeszcze więcej terenów do zwiedzania.
Z informacji zamieszczonych na stronie głównej Ascent: Infinte Realm wynika, że do dyspozycji graczy oddanych zostanie pięć klas: Sorceress, Mystic, Warlord, Assassin oraz Gunslinger.
Wydawcą w Europie została firma Kakao Game EU i pierwsze beta testy angielskojęzycznej wersji zaplanowane zostały na rok 2018. Nie wiem jak Wy, ale ja z pewnością będę obserwować rozwój tego tytułu. Jak na razie zapowiada się, że może to być ciekawa produkcja.
Poniżej zamieszczam galerię zdjęć udostępnionych przez studio Bluehole i czekam na Waszą opinię.
No no, oby tylko zapowiedzi nie przerosly efektu koncowego
No właśnie… Niestety, nawet na zwiastunie widać lagi, co troszkę przeraża. Ale pewnie to Alpha, więc mogą to jeszcze dopracować 🙂
Mam wrazenie ze gry BlueHole na poczatku maja to do siebie 😉
Bardzo fajnie to wygląda i myślę, że będzie się przyjemnie grało tak jak w Archeage’a i Black Desert czyli do pierwszego grindu i pierwszych transakcji w item shopie które zniszczą ekonomię gry.
chyba ten sam silnik co w Black Desert