Trwają pierwsze zamknięte beta testy Revelation Online i już wiadomo, że zakończą się one 17 listopada, czyli na kilka dni przed rozpoczęciem CBT2 dla graczy z wersji rosyjskiej.

Aż 91% osób, które mają dostęp do beta testów zalogowało się w ostatnim czasie do gry i testowało ten tytuł przez ostatni weekend. Widać, że gra ta przyciąga dość spore zainteresowanie i miejmy nadzieje, że wzrośnie ono po premierze.

Oto jak wyglądać będzie housing w Revelation Online

W pierwszych dniach beta testów ekipa My.com skoncentrowana była na ulepszeniu serwerów, w tym tych odpowiedzialnych za logowanie do gry. Niestety, jak sporo osób zauważyło, po starcie beta testów w grze obecnych było sporo błędów, w tym spora liczba brakujących NPC potrzebnych do misji. Niestety restart serwerów europejskich nie naprawił tej sytuacji, ale szczęśliwie namierzono przyczynę tego błędu i kolejnego dnia zaaplikowano Hotfix.

Lokalizacja gry jest olbrzymim wyzwaniem, szczególnie takiej, w której istnieje aż tak wiele misji. Wydawca Revelation Online podał kilka ciekawostek związanych z tłumaczeniem. Okazuje się, że w plikach gry znajduje się ponad 9.000.000 chińskich znaków, a do tego ponad 1.000 plików związanych z interfejsem gracza. Wszystko to musi zostać przetłumaczone i zmienione.

Wielu graczy testujących Revelation Online zapomniało, iż jeszcze przed uruchomieniem beta testów, wydawca tej gry zapowiadał iż będzie to „beta techniczna”. Oznacza to, że w tej fazie testów developerzy skupią się głównie na problemach technicznych, takich jak na przykład wydajność serwerów, czy też problemy z połączeniem.

Wywiad z wydawcą Revelation Online

Owszem, pozostałe błędy są równie ważne i dlatego dzisiaj oddano do użytku graczy nowe narzędzie – „Public Bug Tracker„, za pomocą którego można zgłaszać napotkane w grze błędy i obserwować, czy są one naprawiane przez developerów. Wszyscy gracze posiadający dostęp do beta testów, maja także dostęp do do tego narzędzia.

No to ja – będziecie korzystać z tego narzędzia, czy też poczekacie aż inni to zrobią?

revelation_bug_tracker